Seçici biriyim. İlişkilerimde neden flörtten ilerisi olmuyor?

Seçici birisiyim ve sevgili delisi değilim

Ama hep saçma bir sebepten dolayı olmuyor. Kafayı yicem. Şu an benden hoşlandığını düşündüğüm bir kız var o da felsefe sevmiyor

O yüzden yürümuyorum

Felsefe seven samimi inatçı olmayan

Güler yüzlü kız istedik

Çok mu istedik yaaav

Seçici biriyim. İlişkilerimde neden flörtten ilerisi olmuyor?
Cevapla