Bende duygu diye bir şey kalmadığı için mantık ağır basıyor 😄


Genel olarak düşünür taşınır öyle karar veririm ama anı hareketlerim de meşurdur mesela şu an seninle aynı şehirde olduğumu varsayalım canım sıkılırsa bir kaç saat sonra başka bir şehirde yeni hayatımı kurmak için ev bakmaya gitmişimdir daha önce yaptım bunu sarıyor deneyin
Mantığımla kazandığım hiçbir zafer beni tatmin etmedi, akılcı hiçbir başarı ruhuma dokunmadı. Ben yoğun duygular beslemediğim hiçbir şey için çaba göstermiyorum artık.
Cevap
15Cevap
Eğer yaşadığım duygu çok çok yoğun değilse kesinlikle mantığım bile hareket etmeye çalışıyorum.
Artık mantık çünkü duygularım beni hep üzüyor 😂
+ bir milyon 😄
Kazık yemeden olmuyor 😂
Çok yedik
Ben doydum artık 😂
Çoğunlukla mantığımla. Dengede tutmaya ve duygularımı da dinlemeye çalışırım ama ağır basan mantığım olur.
Bazen duygularıma göre bazen de mantığıma göre ama duygu biraz daha ağır basıyor
Çoğunlukla mantığıma göre karar veriyorum.
Duygularımın etken olduğu yerler daha farklı. 😅
Duygusal davranma şansım yok. Mantıklı ve akılcı vermek zorundayım
ikiside yanı benım hıssıyatlarımda aynı yola çıkarır
İkisinin de söz sahibi olduğu yerler olur ama en çok mantığımla aldığım kararlar ağır basar.
Her zaman mantık çerçevesinde karar veririm.
İçimdeki sesi dinlerim. Nereden geldiğini bilmiyorum 🤷♀️
Konu evladım ya da sevgilim ise o zaman mantık kalmıyor
Kesinlikle 🙂
Gerçi şu an sevgilim yok ama olunca bakıcaz ☺️
Mantıklı olan neyse o
Her zaman mantığıma göre.
Selamün aleyküm. Mantık iyidir
Aleyküm selam
Benim duygular da mantıkla çalışıyo
Güzel 😄
Mantığım ağır basıyor
Duygulsr genelde hata yaktırır
Artık mantıkla yaklaşıyorum daha çok
Mantığıma göre veriyorum.
Mantık 🤌
Duygular maalesef
Mantığıma göre.
Mantığıma göre
İkiside
Mantığım ağır basar
Duygularıma göre
Mantığıma göre
Akıl
İkisini de katarım.
Tommy Vercetti duygusuzdur
Sanırım insan değil o hsbsb
Miami'nin kralı
Insana görə degisir
Karışık
Değişiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?