Bı insan neden sapik olur ya da sapik olması onun suçumu yoksa kader mi?

Arkadaşlar bazı istisnalar olabilir ama hemcins sapıklara acayip hak verdim kadınlar objedin olduğu hemcins kurbanların psikolojilerini bozduklari için bu hale geliyorlar yani bı erkeğin sapik olmasının sebebi yine kadındır yani sapik olmak kaderdir bana göre
Bı insan neden sapik olur ya da sapik olması onun suçumu yoksa kader mi?
Cevapla