Kişilik & Karakter Fedakarlık, dostluk, dürüstlük , cesurluk , bilgelik hangi uyumsuz karakterisiniz? Posko Takip Et Xper 4 Yaş: 45 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Bende fedakarlık var hep verip az alıyorum Güncellemeler1 yıl Yani ailede de en fedakarlık yapan benim Fedakarlık, dostluk, dürüstlük , cesurluk , bilgelik hangi uyumsuz karakterisiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Benim karakterim sağlamıdır 0 1 Yorumla Posko 1 yıl Cesursun
emreJ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 32% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Egoist 0 3 Yorumla emreJ 1 yıl Veren insanlara bayılırım Yorumla Posko 1 yıl En çok seni merak ettim egoist nasıl oluyorsun Yorumla emreJ 1 yıl Havalı burnum yukarda gibi gibi Yorumla
yarnserv Takip Et Xper 1 Yaş: 28 1 yıl dost canlısı ve cesur olmak gerekiyor 0 2 Yorumla Posko 1 yıl Cesur olup düzene baş kaldırabiliyormusun Yorumla yarnserv 1 yıl mantıklı gelirse evet Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Dürüstlük 0 0 Yorumla
Neyimyokki Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Ben seviciyim ya 0 2 Yorumla Posko 1 yıl Zaten sen nerden geldin bilen yok😂 Yorumla Neyimyokki 1 yıl Nerede yaşıyorsunuz Yorumla
AzgınnBeyy Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Fedakar dürüst 0 2 Yorumla Posko 1 yıl Fedakar olan her zaman dürüstür Yorumla AzgınnBeyy 1 yıl Demek ki o yüzden ikiside var Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl İlk üç var 0 4 Yorumla Posko 1 yıl Fedakar olanın yanında pek dost kalmıyor herkes parası olana gidiyor Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sende fedakar biri misin Yorumla Posko 1 yıl Maalesef bu durumu çevirmem gerekiyor yoksa ezilen hep biz olucaz Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Çevireceğiz inşallah aşkta yüzün güldü mü peki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Benim karakterim sağlamıdır
Cesursun
Sadakat olabilir ya da sevgi..
Egoist
Veren insanlara bayılırım
En çok seni merak ettim egoist nasıl oluyorsun
Havalı burnum yukarda gibi gibi
dost canlısı ve cesur olmak gerekiyor
Cesur olup düzene baş kaldırabiliyormusun
mantıklı gelirse evet
Dürüstlük
Hiçbiri yok.
Ben seviciyim ya
Zaten sen nerden geldin bilen yok😂
Nerede yaşıyorsunuz
Fedakar dürüst
Fedakar olan her zaman dürüstür
Demek ki o yüzden ikiside var
İlk üç var
Fedakar olanın yanında pek dost kalmıyor herkes parası olana gidiyor
Sende fedakar biri misin
Maalesef bu durumu çevirmem gerekiyor yoksa ezilen hep biz olucaz
Çevireceğiz inşallah aşkta yüzün güldü mü peki