Gâliba, ben böyle yaşardım yine olsam. Hayat iyisi ve kötüsü ile lezzetli, fakat kötülükler artık azalsın ve tek dileğim bu. Güzelliklerin bol olduğu bir Dünya'da yaşamak istiyorum.🌺
( birazdan hepsi ile birlikte aynı otobüse bineceğim ) 🤔
Günah olmayacağını bilseniz bi seferliğine ne yapardınız?
En İyi Cevaplar