Günah olmayacağını bilseniz bi seferliğine ne yapardınız?

Gâliba, ben böyle yaşardım yine olsam. Hayat iyisi ve kötüsü ile lezzetli, fakat kötülükler artık azalsın ve tek dileğim bu. Güzelliklerin bol olduğu bir Dünya'da yaşamak istiyorum.🌺

( birazdan hepsi ile birlikte aynı otobüse bineceğim ) 🤔
Günah olmayacağını bilseniz bi seferliğine ne yapardınız?
Günah olmayacağını bilseniz bi seferliğine ne yapardınız?
Günah olmayacağını bilseniz bi seferliğine ne yapardınız?
Cevapla