Bir insanın aptal olduğunu kabul edince yaptıklarına kızmayı bırakıyor musunuz?

Ben nedense aptal insanlara kızamıyorum, çünkü uğraşmak yerine kendi doğasına bırakmak daha az yoruyor.
Bir insanın aptal olduğunu kabul edince yaptıklarına kızmayı bırakıyor musunuz?
Cevapla