Merhaba arkadaşlar insanlar niye bu kadar patavatsız oldu?

Bana sosyopat diyen de var çift karakterli diyen de var narsistte diyorlar bipolar da diyorlar disleksi de diyorlar yani insanlar s*alak mı herkes kendini psikolog sanmaya başlamış

Merhaba arkadaşlar insanlar niye bu kadar patavatsız oldu?
Cevapla