Aslında mutfak dolaplarının 2. rafına ulaşabilecek kadar uzasam yeterdi 😂

Aslında mutfak dolaplarının 2. rafına ulaşabilecek kadar uzasam yeterdi 😂

Boyumun ne kadar uzun olduğunu bu fotoğrafımdan anlayabilirsin assdjdk
Fırat djdjd
Cevap
43Cevap
Boyum 174 sdfsdf türk kızı standartı 195 olunca
Turk kızının 150 olmasi disinda bi sıkintı yok djdn
Aslında onlara 170 de yeter sdfsd
Boyum türk standartlarında 🤣 1.60 ama ziplayinca 1.80 oluyor nabeer 🤣
Ben de ziplayinca 😂
Süpersin güzellik 👍👍😂
Valla boyum 1.77 ama yakın arkadaşlarım hep 1.85 1.95 arası olduğu için kendimi hep 1.60 gibi hissediyorum.
Nddnndnd
1.60 boyum var, memnunum. Hobbitlerle akraba sayılırım ne olacak. :)
Aynen 😂
Boyum idare eder ama kadın mahlukatlari memmun etmez orası ayrı
Kaç ki
1.67 :(
@Selinmiry kızım ne alaka
Boyum 180... Ne demişler yemekte kimyon kadın da minyon...😂
Hepiniz de 180 siniz masallah 😂😂
ben kendi gardıropumda ki üst rafa ulaşamıyorum üstelik parmak ucuma çıkıyorum zorla arka kısımdan kıyafetlerimi vs alıyorum 😃
Adım Cafer boyum bir on, kilom yirmi beş, lakabım otuz beşlik rakı
173-174 arası topuklu giyememek büyük sorunum ama memnunum boyumdan
173'üm. Çok şükür kompleks yapmıyorum :D memnunum.
Boyum iyi de son zamanlarda kilo aldım ayı gibi oldum😀
Ciddi mi 😂
1.83-87 kiloyum şu an göbüş minicik ama popo büyük😀
Popo iyidir 😂😂
Seversinnnn 😀
Severiz 😂😂
Şiddete karşıyız ama😀
1.80 lan, memnunum.
Masallah
1.88 lan var mı diyeceğin
Yok dhbd
160
168 boyum var
İdeal
Boyum iyi lan benim 😃
Kaç annem 😂
1-80 üstü diyim merak olsun biraz 🤣
Merak iyidir diri tutar 😂
1 60 boyum var bir halt edemiyoruz he 😂
Valla 5 cm daha uzasam iyiydi 😂
He ya bende aynı 🤣😂
1 65 demek bile gurur verici olurdu 😂
Çok şükür memnunum boyumdan : ))
Kaç 😂
Ne yapacaksın 😂
Merak ettim cjcj
Soruyla uzun boylu erkekleri öğrenmiş oluyorsun dimiiii, anladım 😂
Zeki seni 😂
Sana en az ne kadar lazım, kaç üstü kurtarıyor 😂
Ben dış görünüşe önem vermem djdnd
Klasik kadın yalanları 😂
1.76 cm boyundayım, bence tam ideal boy.
Yeter ya aman
190 evet memnun
Sulak yerde büyümüş
Kötü mü
175 bana yetiyor
E yeter
Bana mis laf çaktın jdndxn
Tisikkirlir sipirmin jdjd
1,20 benim boyum
Vereyim 10 cm 😂
Daha fazla veremem 😂
Sera 20 versin o uzunmuş 😂
1.64.
Çok memnun değilim ama bunada şükür diyorum
163 boyum var kilom 59 yani birbirine uyumlu olduğu için memnun olmasamda idare ediyorum
1.82 😃
Ben hiç ölçmedim 🤣🤣
159 boyunda minnakım😅
1.76 iyi bence yeterli
Amaan boş ver :D 2 basamağa bakar o iş.
170 cm, memnunum.
Hic memnun değilim kısayım
175 yetermi öbürünün boyu daha buyuk
155 ALDKXOCKFKOSOL
memnunummmm
1.45 memnunum
Minnak ya
173 memnunum
Maşallah
1,72 evet
Maşallah 🥹
Oha
Memnunum
İyii
1.81
Maşallah
182 cm boyum var 😂
Iyiymis
Kimseye söyleme ama duymasınlar 🤪😂
Memnunum boyum 165.
İdeal
181 cm
Iyiymis
Hmm sen kaçsın?
Ahaha yorumlara baktımda herkes benden uzunmuş 😂
Sanalda herkes sallıyor valla, ben dışarıya çıktığımda benden uzun adam göremiyorum o neden acaba.
Sanal da herkes zengin ve yakışıklı 😂
Aynen valla
170 cm memnunum
Bende 170 olsam memnun olurdum
1.73
Niye benim hakkımı sana vermişler
190. Memnunum kız
190 olsam ben de memnun olurum kız
Asıl küreklere lan
Djjdjd
Bye
1 50 misin
160 ım
Yetmiyormu
179.
Güzel
182 boyum 😂
Fakat güzel boy 😂
Senin kaç merak ettim
160 🥹
Aaa gayet güzel işte ne olacak sanki taktığına değmez 😇
Mutfak dolabının 2. Rafina yetişemiyorum ayrıca kendimi yetişkin hissedemiyorum anlıyor musun 😂😂
Keşke her şey sadece boyla olsaydı 😇
Topuklu giyoz zaten 😂
Sorun çözülmüş 😂
Evet 180
Güzel boy
Tesekurler
ya 180 ya 185
Bilmiyon mu
Bir ara 182 idim son ölçtüğümde 185 emin değilim.
Dolap, perdez vs hepsi bizden sorulur😅 185
İyi ya benim
İyi ya
1.61
1.82 gayet memnunum
170..
kocana soyle lan
1.80...
1.75 lan 😀
az daha uzun olmalıydı
Memnunum boyumdan
185 memnunum yani gayet ideal
1.75 eh işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?