Hiç bir şeye hevesim yok niye böyle kimseyi sevemiyorum?

Yani belli yaş geçtikten sonra birilerini sevemedigimi farkettim genclikteki heves yok kimseyi sevemiyorum neden bilmiyorum hani evlenmek istiyorum ama sevemiyorum yani duygu yok içimde anlamadım bir ben mi böyleyim devirle mi alakası var bilmiyorum ya da karşıma çıkanları mi sevemiyorum beğenemiyorum

Hiç bir şeye hevesim yok niye böyle kimseyi sevemiyorum?
Cevapla