Merhaba ben lise 1 de 1.76 boy 55 kiloydum ama daha sonra 1.90 boy 79 kilo oldum lise 1 den bir çocukla geçen yazıştım seni geçen hafta gördüm hala 1.76 boy 55 kilo zarganasın dedi ekmek ye dedi birde pipim bile senden daha kalın dedi sizce sallıyormudur harbiden görmüşmüdür lise 1 de evet 1.76 boy 55 kiloydumda daha sonra boyum uzadı 1.90 oldu kilomda 79 oldu neden hala 1.76 boy 55 kilosun diyorki bana niye sallıyor sizce?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Görmemiş alıngan biri olduğunu düşünüp sana bu cümleleri kurup korkutmak istemiş
Gaslighting yapıyor olabilir mi o çocuk beni sadece lise 1 de biliyordu o zamanlar 1.76 boy 55 kiloydum hala 1.76 boy 55 kilosun 1.90 yoksun yeminedebilirim cetvelle ölç 1.75-1.76 çıkarsın diyor yalan söylüyor sizce neden
Kendisinin boyuda 1.85 miş benden kısasın benden uzun değilsin diyor daha boy ölçülmememize rağmen aslında ben daha uzunum 1.90 ım daha sonra tartıştık küfürleştik sonra engelledim derdi ne sizce
Kışkırtmaya çalışmış Ergen işte dert etme sen
Senin 1.90 olman fıtrata ters falan diyordu beni en son lise 1 de gördü zaten Mazda 55 kilosun diyordu en son lise 1 de görmüş boş boş konuşuyor
Boyunu Metre ile ölcüp Ona atsaydın Sizin Evinizdeki Yataktan daha uzunum annen iyi bilir diyip engelleseydşn
Sana gaslighting yapıyor.
Gaslighting nedir
Gaslighting, bir psikolojik manipülasyon ve taciz yöntemidir. Bireyi kendi hafıza, algı ve akıl sağlığını sorgulayıp irdelemeye iten bir çeşit kötü yönlendirmedir. Bireyde veya seçilen grupta şüphe uyandırma, kalıcı inkâr, çelişki ve yalan yoluyla peyderpey dikte edilir ve fark edilmesi kimi zaman güçtür. Terimin adı, Gas Light (Gaz Lambası) adlı 1938 yapımı bir oyundan gelmektedir. Oyundaki erkek karakter eşini deli olduğuna ikna etmeye çalışır ve gaz lambasını söndürdüğünde eşi bunun gerçek değil uydurulmuş bir şey olduğunun farkına varır.
Gaslighting yapıyor olabilir mi o çocuk beni sadece lise 1 de biliyordu o zamanlar 1.76 boy 55 kiloydum hala 1.76 boy 55 kilosun 1.90 yoksun yeminedebilirim cetvelle ölç 1.75-1.76 çıkarsın diyor yalan söylüyor sizce neden
Kendisinin boyuda 1.85 miş benden kısasın benden uzun değilsin diyor daha boy ölçülmememize rağmen aslında ben daha uzunum 1.90 ım daha sonra tartıştık küfürleştik sonra engelledim derdi ne sizce
55 kilosun zarganasın diyor hala neden ya da şu an ki halimi bilmiyor mudur yaş 18 o beni sadece lise 1 de gördü lise 1 de onla aynı sınıftaydık sonra okulu bıraktım ya da yoksa dediğiniz gibi kasıtlı gaslighting mi yapıyor
Lisede bu kişiye bir şey mi yaptın? Zorbalık, sevdiği kızı elinden almak vb. Senden bir şeyin intikamını alıyor.
Hayır hiçbir şey yapmadım sebebsiz yere yazdım ona instadan sonra tartıştık
Hayır lisede bu kişiye hiç Zorbalık falan yapmadım sebebsiz yere bu kelimeleri dedi
Ben lise 1 bittikten sonra açık liseye geçtim şu an boyum 1.90 kilom 79 lise 1 de 1.76 boy 50- 55 kiloydum ama bu kişi senin 1.90 olman fıtrata ters birkere kilomda 55 boyunda 1.76 hala zarganasın falan diyor yalandan sallıyor yani sizce neden birde AQ engellisi özürlüsü diyor aslında engelli özürlü değilim sinir etmek için diyor sizce derdi ne
Peki o fakir, senin durumun iyi miydi? Ya da o çirkin sen yakışıklı mıydın?
Nasıl intikam alıyorki sanaldan küfür ederek mi ben Zorbalık yapmadım hiç
Ben ona hiç Zorbalık yapmadım benden neyin intikamını alıyor ve neden tehdit ediyor sizce daha agır tehditlerde dedi dünde engelledim ben
Ben yakışıklı yım sarışınım gözler yeşil bu kişi saçları da siyah birde kirli sakallı acaba kıskanıyor mu
Bu gerçekten çok ilginç
Ona yazınca birde seni delik deşik ederim edicem falan dedi agır küfürlerde etti yani neden bilmiyorum benden bu kadar nefret ettigini
Sizce bana takmışmı veya bir derdimi var niye saçma sapan konuşuyor
Beni sevmiyor muşta lise zamanları ona hiç Zorbalık yapmadım ama arkadaşta değildik sizce derdi ney olabilir
Akli dengesi yerinde değil. Evinin adresini bilmiyor değil mi?
Bana ucube falanda diyordu harbiden derdi ne neden sebebsiz yere bu kadar nefret ediyor?
Ama dayağı hakkediyor yani bulam bir güzel ağzını burnunu kırmak lazım dimi bunun anca agzını burnunu kırarsam akıllanır
Bunu birgün yakalasam agzını burnunu kırsam ancak o zaman akıllanır dimi ve hakkediyor bence
Eminmisin akli dengesi yerinde olmayabilir mi sorgu panel diye bir şey var biliyonmu MERNİS ordan evinin adresini ögrenicem dedi
Annemden sebepsizce nefret eden bir komşumuz vardı. O apartmandan taşındık, kadın annemi unuttu. Bu kişi seni unutmuyor, çok ilginç.
Akli dengesi yerinde olmayabilir mi cidden herkesle takipleşiyor ama instagram dan
Çevresi falan var ama instadan herkeslede takipleşiyor
MERNİS panelden anne ve babamın tcsine bakmış ss attı adresinide atıcam dedi bana
Adresi ni bulup delik deşik edicem falan dedi birde hiç Zorbalık yapmadıgım halde cidden derdi ne
Sorunu ne bunun benle harbiden
O evden taşının, e devlet bilgileri sızdırıldı, evini bulabilir.
Evet unutmaması ilginç lise 1 de sadece aynı sınıftaydık sonra ben açığa geçtim okulu bıraktım aradan 4-5 sene geçti ikimizde lise mezunu olduk hala nasıl unutamaz bir insan lise 1 deki çocugu dimi
Lise 1 de sadece aynı sınıftaydık o zamanlar da kimseye sataşmayan 1.76 boy 55 kilo sessiz sakin biriydim beni neden unutamıyor bende çözemedim
Size göre derdi ne tahminen benimle akli dengesi de bozuk olabilir mi
Evimi bulursa peki ne yapabilirki bana?
Ben de biliyorum panel den bakıyor herkesre evimi bulsa gelip birşeylerde yapabilir mi o kadar nefret ediyormudur sebebsiz yere
harbiden taşınıyımmı bu kadar büyütmelimiyim bunun dedikleri ni
Gelirse agzını burnunu kırarımda evi bulsa bile gelemezki ev aile apartmanı binası gelirse meydan dayağı yer ve ayriyetten gelemez korkar bence
Size göre benimle derdi ne bu kişinin
Size göre benimle bu kişinin derdi tam olarak ne olabilir detaylı dermisiniz kendi fikrinizi hiç bir şey yapmadıgım halde birde ona
Akli dengesi harbiden bozuk olabilir mi?
Sosyal medyandaki bütün resimlerini kaldır, akrabalarına söyle onlarda senin resimlerini sosyal medyalarından kaldırsınlar. Bir daha resim koyma, seni unutsun. Gözden uzak olan gönülden de uzak olur. Hatta sosyal medyalarını kapat. Başka eve de taşının, taşındığınız evin adresini hiçbir yere kaydettirmeyin.
sosyal medyada fazla resmim zaten yok doğru şu hiç yok
başka eve neden taşınıyım o kadar büyütebilirmi bu kişi size göre
Sizce peki benimle derdi bu kişinin tam olarak ne ki
En fazla ne yapabilirki adresim eline geçmiş olabilir de ne yapabilirki bunla herkes herkesin adresine bakıyor zaten
peki size göre benimle derdi ne bunun bunun gibi daha doğrusu 4-5 kişi daha var benden nefret eden hayatını karartıcam diyen ama sebebsiz nefret ediyorlar sizce neden dövmelimiyim bunları neden bana siber zorbalık yapıyorlar sizce
Bir şey soracağım. Sen niye Kıvanç Tatlıtuğ gibisin? Muş'a babanın tayini yüzünden mi gittiniz. Balkan göçmeni misin? O niye esmer tipsiz?
Muş'a gitmedim İstanbul da yaşıyorum annem Karadeniz li bir Rus asıllıymış ondan renkli gözlü sarışınım o kirli sakallı tipsiz bence millet onu yakışıklı buluyorsa bence tipsiz neden tipsiz bilmiyorum Nerden bilebilirimki
Anne tarafı Rus asıllı ondan renkli gözlü yüm
size göre peki bu manyağın benimle derdi ne nefret ediyormuş apaçık bellide neden ediyor benden bunun gibi sebebsiz yere nefret edenler var sizce neden ediyorlar?
Lise 1'i Muş'ta okudun sandım.
Yok İstanbul da yaşıyorum lise 1 ide İstanbul da okudum şu an boyum 1.90 işte kilom da 79 saç gözde tende genetik işte
Hikaye yi baştan sona dedim peki sizce bu ve bunun gibi kişiler niye benden sebebsizce nefret ediyorlar sorunları ne
Lise 1 i okudum da bu kişi ile sonra daha hiç görüşmedik okul degiştim lise 1 den sonra başka lise nasıl unutamamış ve sebebsizce neden nefret ediyorlar sizce?
Sana göre benimle sorunu ne neden bu kadar nefret ediyorki adresim eline geçse peki ne yapabilir?
Şimdi panelden herkes herkesin adresine bakıyor adresim onun eline geçse en fazla ne yapabilirki
Kıvanç tatlıtuğ gibisin, hem yakışıklı hem de 1.90'sın, yüzde 99 seni kıskanıyor. Dediğimi yap sosyal medyadaki bütün resimlerini sil, hesaplarını kapat, ortak arkadaşlarınızla da görüşmeyi kes, ailenle bu konuyu konuş.
Üniversite okurken yurtta İstanbul'lu bir oda arkadaşım vardı. Lisede yakışıklıları dövdüklerini söylemişti, haksız rekabete neden oluyorlarmış. İstanbul'lular biraz farklılar galiba, bizim burada böyle bir şey duymadım.
Kendisi de kirli sakallı esmer bir tip neden kıskanıyor ki
Benim tipi bazıları kıvanç tatlıtuga benzetiyor bazıları Rus tipi var diyor Ruslara benzetiyor sarışın renkli gözlü olmamda genetik ama benim anlamadığım lise 1 de 1.76 falandım 55 kiloydum o benim 1.76 boy 55 kilo halimi biliyor şu an ki 1.90 halimi bilmiyor ona rağmen neden kıskanıyorki
Evet beni kıskanan biraz fazla birkeresinde en yakın arkadaşım beni kıskandıgını itiraf etmişti
ama aradan 5 sene geçmiş bu eleman sırf dış görünüşümden ötürü beni kıskanıyor mu yani 5 senedir görüşmüyoruz yani sadece lise 1 de aynı sınıftaydık bir insan neden kıskanırki bu yüzden
kıskandıgı için peki en fazla ne yapabilirki? Okul bitmiş daha konuşmam yok görüşmem yok bu saatten sonra bana ne yapabilirki yani