Yani böylesi bir yazıda akla ilk erkek gelmiyorsa sorun bende sizlik bir şey yok demektir ☺️ yazıda anlaşılan senin bi hoşlandığın erkek arkadaşın var paylaşımlarını görüyor ama yazmıyor hiç ilk adımı atmasını bekliyorsun gibi anlaşılıyor ben öyle anladım yani ☺️🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yazmasınlar çok mu lazımlar aman
Katılıyorum
Herzaman ilk erkek yazması lazım değil ilk mesaj ı aman siz kadınlar atmayın
O kız, arkadaşım dedim soruda 😅
Ya Ben kör oldum heralde ya da soruda kız arkadaş ibaresi yazmayı unuttun ☺️
Yok estağfurullah arkadaşım diyince kız diye anlarlar sandım kötü bir şey demedim ki, demek ki kız diye vurgulamam lazımmış pardon.
Yani böylesi bir yazıda akla ilk erkek gelmiyorsa sorun bende sizlik bir şey yok demektir ☺️ yazıda anlaşılan senin bi hoşlandığın erkek arkadaşın var paylaşımlarını görüyor ama yazmıyor hiç ilk adımı atmasını bekliyorsun gibi anlaşılıyor ben öyle anladım yani ☺️🙏
Ben herkese bakıyorum ama yazmıyorum anlam yüklemenin manası yok
Yakın arkadaşım olduğu için sordum ama
umursamıyordur
Kırıcı o zaman neyse artık bende onu umursamıyorum, ama sürekli storylerime bakıyor hemde ilk bakanlardan orası biraz ilginç geldi
sen yaz
Çoğunlukla ben yazıyorum o da yazar ama arada artık bende arada yazıyom
kopmuşsunuz