Her öğün ne pişiriyim, ne yapayım düşünceleri beni yaşlandırıyor.

Her öğün ne pişiriyim, ne yapayım düşünceleri beni yaşlandırıyor.

Kesinlikle işim. Maalesef hata yapma şansım yok. Yanımda çalışan personelimin tüm sorumluluğu bende. İnsanın canı, daha da önemlisi bebeğin canı önemli.
Evet.
stres değilde bu günlerde kafama taktığım şey saçlarımı bebek sarısına boyatmak yapmak sürekli onu araştırıyorum bir marilyn monroe olmayalım mı artık 🤪😂😂😬
Hii benim saçlarım o renk oldu şu an deniz suyu açtı 😂 sen de oll içinde kalmasın dene
ben eskiden sarıydım hep zaten
Şu kadının saç rengi tonu yapıcam bak
youtube.com/shorts/WRmQiaJlz-4?si=PSnuy6ll_HKSfgrp
Çok güzel yap yapp 😍
ama evde yapamam bu kadın gibi 😂
Yok tabii temeli kuaförde attırman lazım 😂
ben sarı kullanırken esmer arkadaşlarım bile benden özenip sarı yapmaya çalışmıştı saçlarını 😂😂
O kadar yakışıyo demekki yine yap o zaman bence. Ben de şimdi niye daha önce sarı olmadım diyorum😂
annem aklıma soktu sürekli yap yap eskiden sarıydın diye 😂 sen önceden de sarışındı ya kız 🙄
yakışır bana çok hem de 😌😂😂😂
Önceden tarçın bakırdım açtım açtım şimdi platin sarılardayım 😂
ooo bu kadının gibi mi platin kız
Evet dipler küllü uçlar platin
neden komple platin değil
Çünkü ilk platin niyetiyle yaptırmadım. Açık sarı papatya olarak başladım deniz güneş derken kendi kendine açılıp gitti.
Onu da ablam söyledi platine dönmüş saçların dedi yani prof bir teşhis değil 😂
Sen bak bi de hangi ton bu
https://ibb.co/c8hRnDZ
platin olmuş yer yer 😃 benim aynı böyleydi işte ama saçı çok yıpratıyor ondan kullanmıyordum senelerdir 😃
Evet kuruyor sürekli krem yağ sürüyorum ben de saçları kaybetmeyim diye 😂
normal şampuan kullanınca iyice keçe gibi olur 😃
Evet o zaman cennet mahallesi sultan gibi duruyo tiftik tiftik 😂
feratlar ve küpekler giremez 😂
Cevap
18Cevap
Genel olarak hayat stresli zaten. O nedenle en aza indirgeyip umursamamaya önem veriyorum.
Şu evin işi 🙄hergun sil süpür yapmaktan tirlatcam
Bu sıcak havalarda hergün ne yemek yapsam diye düşünürken strese giriyorum.. 😂
Al benden de okadar hatta onu düşünüyordum öğlene ne yapsam diye bitirdi bizi resmen
Tek stres işim. Tek bir hata 300 Euro zarara sokuyor şirketi 😂
öğlen ne yesem şimdiden düşünmeye başladım :(
Bende de var o bugün ne pişirsem, ne giysem, canım sıkıldı nereye gitsem vs bunları düşünmek çok sıkıcı oluyor.
Düşünmek beni strese sokuyor. O yüzden sürekli sporla veya işle ilgilenmek ya da sohbet etmek beni rahatlatıyor
Hoşlanmadığım kişilerle bir araya gelmek zorunda olmak. Malum yaz mevsimi ve her türlü plana onlarda dahil.
Alışveriş oluyor genelde
Hayatım ben çok severim alışveriş yapmayı.. 😂
Beni strese sokan herhangi bir sorumluluğum yok
İş cok yoruyor beni, yemeği haftalık liste yaptığım icin düşünmüyorum. 🤭
Ben gece uyanikken dusunp karar verip oyle uyurum.
Yemek konusunu
"Ne zaman bitecek bu stresli günler?" diye içim içimi yiyor.
Çocuklar yemek evi topla bahçeyi sula vs vs işteyken sıraya sokuorum kafamda :)))
İşler çok yoğun vatandaşlar beşer onar geliyor yetişmekte zorlanıyorum
Akşama yemekte kim yapsam, yine temizlik vakti geldi, ütü. Günlük rutinim kısaca 😂
Sabah ne gıyecegım derdi. Sureklı kapıdan dönüp kombın degısıyorum 😅
Çalışan olup da, stres yaşamayan mı var?
Üstelik yurtdışındayım, iki kat stres.
Sınav dönemlerinde yoğun stres altında oluyorum.
Hep sen mi düşünürsün yemeği
Ders çalışmak yoruyor. Kendi işim o kadar değil 🥺
Verdiğim sözler.
Böyle bir sorumluluğum yok
Hayat= stres zaten. Spesifik olmasına gerek yok.
İşle alakalı her şey = Stres
Bilmiyorum. Hiç düşünmedim...
İş iş iş
Günaydın moom
gelecek kaygısı
İş sitesi oluyor genelde
Hiç bir şey
Ders çalışmak
İş dışında her şey.
Personeller.
Gelecek kaygısı:((
İşe gitmek
Çok var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?