30 yaş daha olgun ne istediğini bilir
20 yas yaşam. enerjisi yuksekt8r bence.
30 yaş daha olgun ne istediğini bilir
20 yas yaşam. enerjisi yuksekt8r bence.
Peki sence hangisi daha iyi madem sormuşsun bunu cevapla 😅
30 yaş:) sizin yaş kac
Sizce :)
Bence yaş ile alakalı değil karakterle ilgili 20 yaşında olup çok olgun olan ya da 40 yaşında olup çocuk gibi olan kadınlar var her yaşta herkes aynı değil
Ben 32 yaşındayım 😄
Herkes aynı değil ama geneli böyle ki. 30 li yaşlar da hayat enerjisi de kendini bilmede daha başka:)
Sen iyisin :)
Ben her yaşta iyiydim 😂😂 ergenlik dönemimde çok absürt şeylerim olmadı çok şükür 😆
Belli hayat enerjin yüksek :)
Neler yaşadın ergenlikte. Hızlı yaşamış gibisin :)
Aynıydım ben değişen çok bir şey olmadı sadece daha cesur ve ürkek değilim artık
Ayakların daha sağlam basıyor yere ve ne istediğini biliyorsun
Evl8 misin bu arada
Hayır değilim
Sen kaç yaşındasın 😅
+3 :) senden..
Hayat enerjin harika..
Sevgilin şanslı
Sevgili mi var mı yok mu orası karmaşık 😅
Burcun ne senin 😂
Niye karışık.. senin ne
Aslan benim yorumum direk sikinmis :)
Konuştuğum biri var ama neyiz tam olarak belli değil sadece benim çabamla konuşuyoruz
Boğa benim
Itekl3m3 ile ilişki yürümez yads tek taraflı.
Boğalar iyi olur:)
Akışına bıraktım artık bakalım ne olacak bu arada internetten tanıştık henüz yüz yüze görüşmedik
Anladım. Özle gelsene.
Ne kqdsr oldu tanışalı. reel degilse sıkıntı
boş ver ya iyi böyle 😅
3 ay çok yeni
Yaw gel böyle zor oluyor
Yeni evet
N3. is yapiyorsun
Çalışmıyorum ama gerçekten gerek yok
Tamam sıkıntı değil.
Neden zorluyorsun peki
Sanırım hoşlanmaya başladım ve ben bırakırsam pişman olurum diye korkuyorum onun bitirmesini istiyorum 😅
Zorlama durum bu yani. Reelde kimse yok mu hoslandigin
Şu an yok tabiki
Sende durumlar ne 😅
Bende durumlar parçalı bulutl7 :)
Fizik olarak nasıl birisin
Uyudun mu
Evet uyudum 😅
Senin niye parçalı bulutlu 😆
Günaydın evliyim sıkıntılıyim :)
Hmm anladım
Gelde. muhabbet edelim. isfe
Ne yapıyorsun
Kahve ikram edeyim
Yok teşekkür ederim hele evliler hiç konuşmam 😅
Ya gel yemem seni merak etme :)
Gerek yok
Gerek yok nedir ki. Hayir ne var yani sohbet sarmazsa engellersin :)
Prensip meselesi diyelim
Prensibini sevsinler. Bekarım ds diyebilirdim ama.
Prensip olarak sadece sohbet edip kafa dağıtıyoruz
Zaten gerek yok diyordum demi 😅
Gel ama işte. Hiç sevmem ısrarı da
Etmeyebilirsin gerçekten gelmem sana iyi günler
Cok nazlisin :) peki güzelim gelme. Ben geleyim
Nazlı olmakla ilgisi yok ayrıca nereye geliyorsun 😂
Koynuna değil merak etme :) bir kahve ikram. ederisjn artık.
Tekli. koltuga geliyorum. salondaki :)
Nereye gittin
Cevap
2Cevap
20 yaşındayım 30 yaş arkadas var ve hayat enerjisi benden yüksek cunki hayatı umursamamayı öğrenmiş
Arkadaşın harika
Biri ergen, biri yetişkin
Bende öyle düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar