Hayatta sürekli kendini 1. Sıraya koymak ne kadar mantıklı.
Kendi istek ve arzularını herşeyin önünde tutmak doğru bir yaklaşım mı?
Hayatta sürekli kendini 1. Sıraya koymak ne kadar mantıklı.
Kendi istek ve arzularını herşeyin önünde tutmak doğru bir yaklaşım mı?
Ben genellikle vericiyimdir. İyilik yapmayı seviyorum. Mutlu etmeyi seviyorum. Ancak geçmişte kendini düşünen insanlar tarafından bu iyi niyetim suistimal edildi. Hala aynıyım, ancak artık biraz daha süzgeçten geçiriyorum.
Sonuçta ben de insanım, ben de bir bireyim. Kullanmak için bir alet değil. O yüzden kullanıldığım hissine kapıldığımda yavaş yavaş mesafe koyuyorum. Uzak duruyorum.
Sadece kendisine öncelik veren insanı kesinlikle sevmem, tahammül de etmem, tavrımı ortaya koyarım. İnsan empati kurmalı, sevdiği insanları mutlaka önceliği ve baştacı etmeli, onları düşünmeli, kayırmalı her zaman, hayatın her alanında.. Egoist ve bencil insan olmanın sağlıklı bir dozu var, doğru dozda olması gerekiyor kesinlikle.. İnsan sevdiği değer verdiği insanı da kendisi gibi öncelikli görmeli daima..
Cevap
25Cevap
Ben hiç kimseye tahammül etmem. en nefret ettiğim şeylerden birisi bencil insanlar. sürekli kendini düşünüyorsa zaten öyle birisi kimseye değer vermemiş demektir. en küçük bile değer veren insan karşıdakini düşünür az da olsa
Bu yaşa kadar kendimi düşünmedim içime aglıyorum hergün
Yanlış bir yaklaşım ama dünyada moda trend olan bu.
Kimseyi pohpohlayamam kusura bakmasınlar
bencillik ve cehalet asla tahammül edemediğim şeylerdir
Fazla tahammül edilmez.. çocuğun olsa bile kendi ihtiyaçların olduğunu hatırlatirsin ki başkalarının ihtiyaçları olduğunu da bilerek büyüsün
30 dan sonra ailem hariç herkese uyguladığım tarife bu çünkü kimse hic bir şeyi haketmiyor net
Edemem. Ama bazen çok yakın arkadaşınız olunca tahammül etmeye çalışıyorsunuz😅
Bir iki tamam sonra vururum tekmeyi 😂
Bence sen anladın 😂 yorumumu kaldırtma 😂
Arada mesafe varsa beni ilgilendirmez yakınımda tutmam
Tahammül edemem, artık hiçbir şekilde tahammül edemiyorum.
Edemem annem edemem.. ben önce karşı tarafı düşünürüm çünkü
Gayette Tahammül edersiniz çünkü kadınlara bencil erkekler daha çekici gelir..
Hiç tahammül edemem. Bunu fark ettiğim anda ipler kopar benim için.
Fazla değil. Beni düşünmeyen bencili ben de düşünmem.
tahammül edemem asla bırakır giderim yol veririm kendi yoluma bakarım
Kendi ile yeteri kadar ilgilenmesi için ona bensiz güzel bir alan yaratırım.
Sürekli kendini düşünen bencil dır böylesini hayatta hayatıma sokmam
Neden başkalarını düşüneyim? Başkaları beni düşünüyor mu?
İşim olmaz öyle bir tip ile
Önce kendini düşünmeyen ezilmeye mahkûmdur.
Egoistlerle işim olmaz!
Kısa süre. Sonra yol veririm.
1 sn bile fazla ya 😂
Etmem awq zkime taşşağıma zktirsin gitsin
Bencil düşünen karakterlerle asla anlaşamam
Bencillik, ötesi kibir
Herkes önce kendini düşünür
Uzun vadede cekilmez
Bu yaştan sonra kimse umrumda değil önce ben..
Tahammül edemem ama aslında doğrusu o
Asla tahammül edemem.
Hiç edemem ya.
Biraz
Etmem
Hiç tahammül edemem bencil insanlarla
Edemem
Hiç tahammul edemem..
Hiç edemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?