İnsan varlığa mı daha kolay alışır yokluğa mı? İnsan alışır mı?

İnsan varlığa mı daha kolay alışır yokluğa mı? İnsan alışır mı?

İnsan sevdiğini kaybettiğinde ister istemez yokluğuna alışmak zorunda kalıyor zamanla çünkü başka seçeneğin yok ölümlü dünyada.
Varlığına alışmak için çok sevmen gerekir hattaga canından çok sevmen gerekir evladın gibi annen baban gibi.. ama bunlardan yani ailenden canindan cok sevdiğin birini kaybettiğinde onun yokluğuna alışmak zordur. Çünkü sen onun için yasardin mutlu olurdun. O olmadığına göre benim ne işim var bu hayatta der insan..
Sevmediğin insanın varlığına alışmak zordur ama sevdiğin insanın varlığına alışmak kolaydır..
Yani kısacası ikisininde yerine göre zorluğu vardır..
Zor ancak bu zorluk bencillik ve kibirden geliyorsa bu insanların varlığına; varlığının bile olması konuşmasa bile yakın hissettiğim insanların yokluğuna alışamam :)
Varlığıyla hayatımı doldurmayan birinden ziyade yokluğuyla özlemimi katlayan.. beni yokluğunda perişan eden insanı binlerce kez tercih ederim.. binlerce kez..
İddialı
Yokluğuna alışmak.
Yokluk bile can yakıcı iken alışmak..
Dayanılmaz. Anıları özlemek var birde.
O kadar çok şey yok ki, neye alışıp, neyi özleyeceğim, neye dayanıp, neyden kaçacağım şaşırıyor insan.
Cevap
19Cevap
Valığına alıştığımız birinin yokluğuna alışmak en zoru...
Birinin yokluğuna alışmak daha zordur tabi ki de. en nefret ettiğim duygulardandır
Yokluğuna alışmak daha zor. Yokken gelir kendine alıştırır, kendini sevdirir. Bu kolay olandır ama yokluğuna alışmak daha zordur.
Varlığına alışmak daha zor. Varlığına alıştığın birinin yokluğuna alışmak da zor ama ilk etap daha istisnai bana göre.
Kişinin hayatımıza kattığı değere ve öneme göre aslında değişkenlik gösterir bu durum.
Yokluğuna alışmak çok zor... 2 yıl oldu ben alışamadım alışanı alnından öperim
Benimkide 2 yıl oldu ah be abla ama sevgililik bakımından hgshshdha
@AKLİDENGESİZLİK ah ablacım kıyamam jdndjsnd bulursun dert etme
Hahshwhsa yok yani biz 2 yıldır sevgiliyiz yani mutluyum jsgdhwhd
Varlığına alıştığın birinin yokluğuna katlanmak zor.
Yokluğuna alışmak daha zor ama bir alıştın mı gerisi çok daha rahat.
Yokluğuna sevdiğim birisinin yokluğuna zor alışırım
Sevmediğim biriyse varlığına alışmak zordur, sevdiğim biriyse yokluğuna alışmak zordur
İkisi de kolay değil benim için.. varlığına alıştığım birinin yokluğuna alışmak kabullenmek zmn alır
Kişinin hayatımıza kattığı değere bağlı varlığına alıştığımız birinin yokluğuna alışmak illaki zordur ama alışılır
Varlığına alıştığın birinin yokluğuna alışmak en zoru ama alışıyorsun .
Ben yokluğuna çok çabuk alışıyorum sıkıntı yok kimsenin yokluğu koymuyor üzmüyor. Varlığına alışmak diyeyim bari.
Varlığına alışmak ne yapsan bir türlü alışamıyorsun olmayınca olmuyor
Aradaki samimiyete ve içtenliğe bağlı. Olmayan bir şey için alışmam zaten.
Yokluğa alışmak zordur. Hele hele hiç olmayacağını bilmek daha zor.
Varlığına alışmak daha zor. Sürekli bir yerlerden çıkan insanlar yorucu.
Sevemediğin insanın varlığına alışmaya çalışmak ayrı bir zordur.
Sevdiğim insanların yokluğuna alışmak, o boşluğu doldurmaya çalışmak zordur
Yokluğuna alışmak tabiki. Bu da oldukça zor bir şey.
Yokluğuna tabi ki
Yokluğa alışmak daha zor ama alışmak zorunda kalıyoruz bazen
İkiside çok zor be aga
Varligina alismak daha zor
İkisi de benim için çocuk oyuncağı oldu
Yokluğuna alışmak daha zor
Yokluğuna alışmak çok zor
Varlığına alıştığının yokluğu
Yokluğa alışmak seven bir insan için çok zor
Yokluğuna alışmak daha zor
Yokluğuna alışmak her zaman zordur
Benim için varlığına alışmak
Yokluguna alismak cook zoor
varlığına alıştıktan sonra yokluğuna alışmak
Evin içinde varlığına evin dışında yokluğuna
Yokluğuna alışmak zor
Yokluğuna alışmak, alışmak zorunda kalmak daha zor
Yokluğuna. Çok seven için zor olsa gerek..
Yokluğunu alışmak zordur.
Yokluk daha zordur
Her şeye alışılır
Varlığında yokluğumda yetmiyor
Yokluğa tabiiki
Yokluğuna alışmak zordur
Yokluğuna
Yok zaten yoktur, varlık daha zor bence.
gidenin ueri dolar var olana napacaksin
Yokluğa asla alışılmıyor asla
Alışmak zor
Yokluğuna
Varlığa kolay alışır
yokluğuna
Yokluğuna alışmak zor
yokluğuna
Benim için varlığına
Kesinkikle yokluğuna alışmak zor
Varlığına alışmak
Yokluğuna
Yokluğuna...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?