Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekürler 🎉🎉
Ayrıca sofraya yorum yapınnn ( ben yapmadım -,-)
Ayrıca sofraya yorum yapınnn ( ben yapmadım -,-)

Piknik bir kültürdür🥳
@KIZILİNKA ve @firu_zen ile
Kaptın çıtırları jsjs
@Firu_Zen olsun olsun yeriz bebek🤓
@KIZILİNKA ılık ılık ısıtıyor tövbe estağfurullah 😄 şöyle serin bir güzel bir pikniğe ihtiyaç var..
Cevap
4Cevap
Güzelmiş bu sırayla sana takılırız veya sen söyle
Hayatımda hiç pikniğe gitmedim
Cidden
Takip listemle yapim 😃😄
@imamınmankenkızıı
😌😌
Hiç düşünmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar