Kişilik & Karakter Ortada hiçbir şey yokken üzgün hissettiğiniz oluyor mu? elifamagülmeyen Takip Et Bilge Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Selam, selaaam. Bu duygu arada bir uğruyor eksik olmasın alıştık iyice. Ortada hiçbir şey yokken üzgün hissettiğiniz oluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Nedeni var üzüntülerimin 0 0 Yorumla
_Daphnee_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ortada hiç bişey yoksa kesin Bi yerde bişey olmuştur diye düşünürüm 😂 beynim ekşınlı olaylara alışık 0 0 Yorumla
tiredSavitar Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Ayda bir iki kez uğrar bana da. Güzel oluyor ama değişiklik iyi geliyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Hakikaten yaaa saçma. Bide sarıyorrr nalett kurgu kurguuuu yaptiriyo 0 0 Yorumla
çayadüşenbisküvii Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Biraz daha düşünürsen derinlerde bir neden bulursun ya, nedensiz olmaz o 0 0 Yorumla
Cemrekaya701 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Evet oluyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Nedeni var üzüntülerimin
Ortada hiç bişey yoksa kesin Bi yerde bişey olmuştur diye düşünürüm 😂 beynim ekşınlı olaylara alışık
Ayda bir iki kez uğrar bana da. Güzel oluyor ama değişiklik iyi geliyor
Hakikaten yaaa saçma. Bide sarıyorrr nalett kurgu kurguuuu yaptiriyo
Biraz daha düşünürsen derinlerde bir neden bulursun ya, nedensiz olmaz o
Evett melankolik olma durumu yalnızlık vs
Olmaz benim
Evet oluyor
Olmuyor çünkü ortada hep bir şey var
Olmir