Kendinizi iyimser mi yoksa kotumser mi buluyorsunuz?

Her seyin icinde bir negatiflik goren, bunlara odaklanip hayattan, insanlardan uzaklasip kendi dunyasinda kaybolanlardan misiniz?

Yoksa pozitiflige odaklanip, nesesi yuzunden eksik olmayan, hayati cekilir bulan, belki de icinde negatif bakis acisini kismayi tercih edenlerden mi?

Veya yerine gore her ikisini de yasayip, dengeyi kurmakta, icinde kaybolmakta olan mi?

Tabiki iyimserlik ve kotumserlik bunla kalmiyor. Kisa bir sekilde sordum, konu ozunde daha derin bir boyuta gidebilir.

Güncellemeler
+1 yıl
Iyimser olanlar, dilerim ki hic bir zaman bu bakis acinizi kaybetmezsiniz, icinizdeki mutluluk, umut, hasama hevesi sonmesin.
Hic birimizin.🍀
Kendinizi iyimser mi yoksa kotumser mi buluyorsunuz?
Cevapla