Sinirliydim yaptım pişman değilim, kalbimin iyiliğinden şüphe etmeme gerek var mı?

Hayır kötü tavrımı hak ettiyse neden ısrarla iyi davranayım, g3rz3kalı değilim iyi bir kalbim var diye robot da değilim. Normalde de kötü muameleyi hak eden birine sakinken fazla tevazu gösterdim bile..

Sinirliydim yaptım pişman değilim, kalbimin iyiliğinden şüphe etmeme gerek var mı?

#Edameda 🖤

Güncellemeler
+1 yıl
😈...
Sinirliydim yaptım pişman değilim, kalbimin iyiliğinden şüphe etmeme gerek var mı?
Cevapla