Hep kızlar ve erkeklerin farklarını konuşuyoruz biraz da ortak özellikleri olsun 💅☺️🌸💜


Cinsel isteklerimizin yüksek olduğu dönemde cesur olmamız..
Aşk uğruna benzer mallıklar yapmış olmamız..
Üç beş kuruş elimize fazla para geçince hemen arkadaşlarla ezmemiz..
Liste uzar gider 😃
Fazlası yok eksiği var ahaha
İki cinste kendi çıkarları uğruna adım atıyor herkes için geçerli değil elbette bu söylediğim şey
İkisi de üzülüyor bu mutlu olanlar kim bilmiyorum
Cevap
19Cevap
Bence karaktere göre değişir ama kötüleri seviyor insanlar ortak özellik olarak
Aşk-ı Memnu’yu en az 3 kez bitirmeleri.. 15 yıldır üç yü bin beş yüz milyon kere gösterilmiştir heralde
Ben kızlar ve erkekler arasında pek bir farklılık görmüyorum, temelde aynı.
Her ikiside parası arttığında araba değiştirir bence bu))
Bende o sözü duyduğumda bu kanıya vardım zaten ne kadar yanlış oysaki kadınlarda parası artınca araba değiştirir dedim))
İki cins de aslında seçilmek istiyor düzgün bir sekilde. Saygı istiyor. İki cins de ayakkabı giyer 😂
Akıllarını kullanmaları, anlayışlı olmaları, samimi olmaları vs.
Ve zeki olmaları
İki cinste kendine Müslüman.. Hep bana hep bana djdkx
İkimizin de bu dünya üzerinde yaşamaya çalışması olurdu başlangıç ve ölüm
Ayakta iseyebilmeleri
Ben de 😅
Gerçek sevince birbirlerini tamamlarlar
Ortak özellikleri kıskançlık ve öfke
Aynı dili konuşuyoruz ama anlaşamıyoruz
İkiside birbiri olmadan eksik yaşar
dedikodu iki cinste yapar
Wc gidip duş almaları
Yalan konusunda iki tarafta yeterince usta.
TÖH aynı
Lahmacun
Eşit değiliz
su hayattaki 38 yillik tecrubeme gore bence yok
Kıskançlık
İnsan olmaları
Kutuyu acarmısınn
Dedikodu yapmaya
Kıskançlığı aşko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?