Maskülen : erkeksi* kadın
Feminen : kadınsı*
Şahsen bana göre orta dengeyi tutturabilen erkek iyidir/sizce de böyle mi?
Feminen : kadınsı*
Şahsen bana göre orta dengeyi tutturabilen erkek iyidir/sizce de böyle mi?
Ortası iyi gibi
Tomboy falanda severim mesela ama butch sevmiyorum, biyolojik erkeklerden daha erkeksi onlar çok abartı xd
Hafif bir baharat olarak maskülenlik eklenebilir yani onda bir sıkıntı yok bence.
tomboy tarz, farklı ve hoş görünuyor evet.. (herkese yakışacağını düşünmüyorum ama)
Butch, ben de sevmiyorum yolda görsem erkek mi kiz mi diye ikilem de kalıyorum genellikle de lezbiyen oluyorlar...
Yani evet, Tobmoy sitli herese yakışmaz ama yakışana yakışıyor. Tıpkı femboy tarzının her erkeğe yakışmadığı ama yakışana yakıştığı gibi.
Butchlar benden daha erkek xd
Cevap
7Cevap
Feminen ve olgun kadın elbette
maskülen ya da itaatkar farketmez her durumda kadına hükmetmek isterim
Fwmineni sevenin akli dengesi bozuktur
Neden feminen kadın sevilmez mi?
Giyim tarzlarıyla insanın başını derde sokarlar
Kadın kadınsı olmalı knk
Kadınsı
Valla en iyisi itaatkar kadın
Deminden benim için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar