
Kaos yaratmaya çalışan bununla beslenen insanlar hakkında ne düşünüyosunuz? siz bu tarz konuları çabuk farkedebiliyor musunuz sizi böyleleri etkiliyor mu?

Kaos yaratmaya çalışan bununla beslenen insanlar hakkında ne düşünüyosunuz? siz bu tarz konuları çabuk farkedebiliyor musunuz sizi böyleleri etkiliyor mu?
Manipülatif insanlar
İkiyüzlülk bu resmen
Bence kendi içlerinde bir gerginlikleri var
Aslnda kendileriyle bir dertleri var
Ben sadece bir piyonum onlara göre
Gereksiz tipler engelliyorum ya da sorularına gitmiyorum
Nöronlarımı yormuyorum hiç ahsh
Cevap
7Cevap
Ya onlar her yerde.
sevmiyorum hayatın kendisi zaten bir kaos üstüne yetmezmiş gibi mızmız herşeyi bi maceraya döken çok çene yapan insanı shutluyorum
Bizden uzak Allah'a yakın olsunlar
O tür kişilerle isim olmaz
Senden benden Irak tanrılarına yakın olsunlar
bende severim ama öyle büyük çaplı değil tabii ki.
Eline koz vermiyorum
Fark eder uzaklaşırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?