Kendi hayatımı kendim mahvediyorum, çok sessizim. Nasıl düzelirim 😞?

Ben sessiz sakin biriyim, fazla konuşmam çekinirim.. bu huyum yüzünden herseyi mahvediyorum :((… işyerini arayamiyorum mesaj yazıyorum patrona, veya başka bir durum oldumu mesajla halletmeye bakıyorum.. yeni ise girmiştim geçen ay bir iki hafta sonra babaminkaybettik 😥.. ise gidemiyorum bu yüzden hala üzüntümden… patron arayıp duruyor cikamiyorum tele, doktor raporum da var.. arkadaş ortamindada yanlış bir anlaşılma yüzünden herseyi berbat ettim , kızlar bana karşı mesafeli davraniyor farkediyorum :(..

daha iyi yapmak yerine ben herseyi mahvediyorum … 😔

Kendi hayatımı kendim mahvediyorum, çok sessizim. Nasıl düzelirim 😞?
Cevapla