Hep yaralanırdım lakin artık devir değişti, o melek kız değişti, şimdi yerine göre alttan alıyorum, görmezden geliyorum lakin gerektiğinde de yaralıyorum, çünkü kendimi savunmalıyım, kişiye göre muamele ediyorum aslında. Belki beni yaralamak isteyen kişi kendiyle kavgalı, kendine kızıyor, sevmiyor kendini, sevilmemenin verdiği hırçınlık var üzerinde, kötü olduğundan değil de sevilmediğinden, görülmediğinden nahoş davranıyor, insanları da anlamak lazım, merhametle yaklaşıp doğru yolu göstermek lazım, bazı kişiler öyle hasret ki sevgi sözcüklerine, görmek lazım görülmeyenleri, hayata kazandırmak lazım, o insanları kazanmak lazım, çünkü asıl kötü onlar değil, o kişileri hasta edenler. Asıl kötü olanlara ise, beni fesatça yaralamak isteyenlere ise; ağzının payını veririm, gram acımam, çünkü şeytan yılanlar yüzünden kendimle dövüşemem, onlara istediğini verip neden gıkımı çıkarmayım, kendimi niye yedireyim ite, köpeğe, neden onlara zafer yaşatayım, hadlerini bildiririm, ağızlarının payını veririm, gram üzülmem, hatta kendime aferin kız derim, işte bu derim, gurur duyarım kendimle. Ben benim kötülüğümü isteyenlerin pis, iğrenç gözleriyle bakmıyorum kendime, onların bana baktığı yerde değilim ben, hakkımda ne düşündükleri kendi sorunları, benim sorunum değil. İğrenç iğrenç bana bakan o pisliği anımsadım şimdi, misal vermek lüzum gelirse; o bakışları kalbimi dağlıyordu pis yılanın, ağlıyordum sabahlara kadar s@lak gibi, sonra ne oldu, kendimi buldum, o pislik ayrıca çocuğuna tokat atana bilenmiyordu , bana gelince heybetleniyordu, ben de ona öyle baktım, nefretle, canına okuyarak, canına kastederek sinsi fesadın, çok şükür ki ben kimsenin yalakası ve kuklası değilim, olmadım, işte ben haddini bildirince saldırganlaşamadı, acımadım, acıttım, canını yaktım, bana pis niyetiyle gelenleri affetmem, beni isteyerek, planlayarak ağlatanı ağlatırım, beni harcayanı harcarım, bazılarına anladığı dilden konuşmak lazım ve o yılanların anladığı dil bu, dilsiz şeytanlar. Bir aradayken dost, ayrıyken düşmandan beter yalaka avamlar, leşler. Netice de it ürüdü, kervan yürüdü ☺ Öfkemizi doğru kişilere yöneltmeliyiz, kendimize değil, kısasa kısas haktır, böyle olduğumdan beri daha bahtiyarım, iyi de böyleyim, iyi ki de kırdım şeytanların bacaklarını, kalplerini, iyi ki kendimi koruyorum da cesaret edemiyorlar pisliklerine. İyi ki böyleyim, iyi ki kendi yolumda yürüyorum, iyi ki kula kulluk yapmıyorum
Çok acı çekmişsin gibi hissettim. Kime ne yaptıysan hak etmişler diye düşünüyorum. Bende seninle gurur duydum kendini savunduğun, koruduğun için. Umarım hayatında her şey gönlünce olur, dualarım seninle.