Bu beni kötü bir insan yapar mı, fikriniz nedir?

Ben şu an 26yaşındayım,10 senedir sürekli çalışıyorum. Varis, astım, alerji ve sürekli de uğraştım hastalık vs. Ailem. yok. sayilir, annem. var, o da. hasta, onun bakımı da ben de. Para sorunlarini borç al , ertele , laf ısıt vs derken artık kaldıramıyorum. En sonunda belki çok saçma. olucak ama. para karşılığı görüşmeler yapmaya başladım. Bu sizce büyük bir hata mı?

Bu beni kötü bir insan yapar mı, fikriniz nedir?
Cevapla