Kız/ erkek arkadaşınızla tartışmaktan hoşlanır mısınız?

Ben tartışmayı seviyorum. Mümkünse sinirim bozulduğu zaman otursun tartışsın benimle ben de rahatlayayım 😅 Tabii yorucu tarafı yok değil ama rahatlatıcı tarafı daha çok bana göre 🥹
Kız/ erkek arkadaşınızla tartışmaktan hoşlanır mısınız?
Cevapla