Hayatta her şeyin tadını aldım, ve daha hiçbir şey gözümde kalmadı. Sizce normal mı yoksa geçici mi?

Hayatta her şeyin tadını aldım, ve daha hiçbir şey gözümde kalmadı. Sizce normal mı yoksa geçici mi?
Cevapla