Kişilik & Karakter Sıcak insanı mısınız yoksa soğuk insanı mısınız? karamqurme Takip Et Xper 5 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ben soğuk insaniym Güncellemeler+1 yıl Süper soru 🌸 Sıcak insanı mısınız yoksa soğuk insanı mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Soğuk severim. sıcaktan nefret ediyorum. 0 0 Yorumla
nomercy7 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Soğuk tabi, sıcak nedir? Yaşadığım yerde sıcak bu arada, ama kış gibisi yok. Sıcağın çaresi yok. 1 0 Yorumla
Gentileman1234 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl ben deniz kum güneş insanıyım ötesi beni açmıyor 0 0 Yorumla
hedefi-olanbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl sıcak var olsun soğuğa lanet olsun 0 0 Yorumla
Eru_Illuvatar Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. İkisinde de gayet keyifli yaşayabiliyorum. 0 0 Yorumla
Mr_Potter Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Soğuk ya. Sıcağın çözümü yok. 0 0 Yorumla
NostaljikBirFilm Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 676 cevap paylaştı. Soğuğu tercih ederim 0 0 Yorumla
mavimuratfb Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Soğuk hava severim ama özellikle yağmurlu hava 0 0 Yorumla
Knightdark Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 420 cevap paylaştı. Kış insanıyım 0 0 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Baharı severim 0 0 Yorumla
Birkirlangicmisali Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Soguk. 0 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Sıcak 0 0 Yorumla
Farukömer7 Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 583 cevap paylaştı. Soğuk bee 0 0 Yorumla
orkob17 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sıcak 0 0 Yorumla
Sitemkarım Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Başta soğuk 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Sıcak İnsanım 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Soğuk severim. sıcaktan nefret ediyorum.
Soğuk tabi, sıcak nedir? Yaşadığım yerde sıcak bu arada, ama kış gibisi yok. Sıcağın çaresi yok.
ben deniz kum güneş insanıyım ötesi beni açmıyor
Sıcak. Deniz kum bikini
Ortaası yok mu bunun?
sıcak var olsun soğuğa lanet olsun
Soğuk genelde
İkisinde de gayet keyifli yaşayabiliyorum.
Soğuk ya. Sıcağın çözümü yok.
Ne sıcak ne soğuk ortası ideal
Soğuk daha güzel geliyor bana
Ben sıcak diyorum ya
Soğuğu tercih ederim
Benim içim yanıyo
Soğuk hava severim ama özellikle yağmurlu hava
Kış insanıyım
Baharı severim
Soguk.
Soğuk insanıyım
Soğuk..
Sıcak
Soğuk bee
Sıcak
Başta soğuk
insan değilim
Sıcak
Karışık
Ruh halime göre
Sıcak İnsanım
Ben soğuğu sevmem
Kış insanıyım
soğuk
İkiside