Ben Zevk Alamıyorum Hatta Ölmek İster mi Bi İnsan Ben İstiyorum Gibi Sanki Hayatta Her Şeyi Tatmış Gibi Hissediyorum O Yüzden Sıkıcı Ve Yaşamak İstemiyorum Gibi Hissediyorum.
Çok Merak Ettiğim Bi Soru Hayattan Zevk Alabiliyormusunuz?
Evet, kesinlikle hayattan zevk alıyorum. sevdiklerimle geçirdiğim zamanı, yeni şeyler öğrenmeyi ve başarıları kutlamayı seviyorum. Tabii ki, bazen zorluklarla karşılaşabiliriz, ancak bu deneyimler de beni güçlendirir ve büyümemizi sağlar. Hayatın bana sunduğu her anı değerli buluyor ve bu anları en iyi şekilde yaşamaya çalışıyorum.
Alıyorum. Herkes zevk alarak yaşamalı bu hayatı bence. Zaten öleceğiz. Elbette ki ölümü düşünmeliyiz. Ama kendimizi öldürmeyi değil.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sen alıyorsun çünkü her tadı tadmamış olabilirsin ben neredeyse çoğunu tattığım için artık alamıyorum boş ver almamam daha iyi aklım başıma gelirse öbür dünyaya hazırlık yapmış olurum