AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Laf atmaktan kastın ne ben kişiliğini güzel bulduğum kızla konuşmaya tanımaya çalışırım
Ya travmam bu benim. Lisede bana laf atarlardı. Yok şampuan reklamındaki kız gibi saçların. Akşam maça gidecez sen de gel. Beni görünce gülüyorlar. Ödevini bana gelip yazdırmak istedi bi tanesi. Heykel yapmışlar ona benim adımı koymuşlar. Ben terbiyesiz bi kiz değilim. Sevgili işleri bana göre değil zaten. Erkeklerle mesafeli davranırım. Normal konuşurum sadece. Niye böyle yapıyorlardı bana. Öyle kuyruk sallayan tip değilim. Oturaklıyım. Niye böyle laf atıyorlar bana?
Çok güzel ve sessizsen bunu yapmaya çalışırlar
Aynaya bakınca güzelim diyorum sonra hayır çirkinim diyorum. Takıntılıyım yüzümde bi tane sivilce ya da alerjik kabarcık bile istemem.
Çirkin bakımsız kıllı pis rgl kokusu olan kadınları belediyeye şikayet ediyorum ne laf atması allesen
Ya travmam bu benim. Lisede bana laf atarlardı. Yok şampuan reklamındaki kız gibi saçların. Akşam maça gidecez sen de gel. Beni görünce gülüyorlar. Ödevini bana gelip yazdırmak istedi bi tanesi. Heykel yapmışlar ona benim adımı koymuşlar. Ben terbiyesiz bi kiz değilim. Sevgili işleri bana göre değil zaten. Erkeklerle mesafeli davranırım. Normal konuşurum sadece. Niye böyle yapıyorlardı bana. Öyle kuyruk sallayan tip değilim. Oturaklıyım. Niye böyle laf atıyorlar bana?
Bazen kendilerini mutlu hissetsinler diye laf atariz
Ya travmam bu benim. Lisede bana laf atarlardı. Yok şampuan reklamındaki kız gibi saçların. Akşam maça gidecez sen de gel. Beni görünce gülüyorlar. Ödevini bana gelip yazdırmak istedi bi tanesi. Heykel yapmışlar ona benim adımı koymuşlar. Ben terbiyesiz bi kiz değilim. Sevgili işleri bana göre değil zaten. Erkeklerle mesafeli davranırım. Normal konuşurum sadece. Niye böyle yapıyorlardı bana. Öyle kuyruk sallayan tip değilim. Oturaklıyım. Niye böyle laf atıyorlar bana?
hayır erkekler dış görünüşe önem verdikleri için sadece güzel ve çekici buldukları kişilere laf atarlar
Ya travmam bu benim. Lisede bana laf atarlardı. Yok şampuan reklamındaki kız gibi saçların. Akşam maça gidecez sen de gel. Beni görünce gülüyorlar. Ödevini bana gelip yazdırmak istedi bi tanesi. Heykel yapmışlar ona benim adımı koymuşlar. Ben terbiyesiz bi kiz değilim. Sevgili işleri bana göre değil zaten. Erkeklerle mesafeli davranırım. Normal konuşurum sadece. Niye böyle yapıyorlardı bana. Öyle kuyruk sallayan tip değilim. Oturaklıyım. Niye böyle laf atıyorlar bana?
dıs güzelliğe önem vermeyen erkekler de var genelleme doğru değil
doğru söylüyorsun ama maalesef benim gördüğüm erkekler sadece dış görünüşe bakıyodu
anladım ama cevremde önem vermeyen cok örneği de var hepsi aynı değil :)
Aynaya bakınca güzelim diyorum sonra hayır çirkinim diyorum. Takıntılıyım yüzümde bi tane sivilce ya da alerjik kabarcık bile istemem.
Çapsız sa evet
daha cüretkar olur
Ya travmam bu benim. Lisede bana laf atarlardı. Yok şampuan reklamındaki kız gibi saçların. Akşam maça gidecez sen de gel. Beni görünce gülüyorlar. Ödevini bana gelip yazdırmak istedi bi tanesi. Heykel yapmışlar ona benim adımı koymuşlar. Ben terbiyesiz bi kiz değilim. Sevgili işleri bana göre değil zaten. Erkeklerle mesafeli davranırım. Normal konuşurum sadece. Niye böyle yapıyorlardı bana. Öyle kuyruk sallayan tip değilim. Oturaklıyım. Niye böyle laf atıyorlar bana?
Bazı karaktersiz tipler var sen kendini savunmamışsın hiç onşarda bundan yüz bulup devam etmişler ama ciddi zorbalık ne yapabilirim senin için?
Aynaya bakınca güzelim diyorum sonra hayır çirkinim diyorum. Takıntılıyım yüzümde bi tane sivilce ya da alerjik kabarcık bile istemem. Takıntılıyım bu konuda ve kendimi çirkin hissediyorum böyle olduğu icin.
Ama bu sadece senin düşüncelerin böyle olduğu anlamına gelmiyor bunu aşman lazım yardım etmek isterim takip et bakalım ne yapabiliriz
Teşekkürler ama bunu yapmak istemiyorum.
Ama bu hep devam edecek bu düşüncelerin farklı bir bakış açısı insanı kötü düşüncelerden uzaklaştırır bunla savaşman lazım böyle kaçıp gitmek olmaz
niyetini bilmiyorum ama genellikle hemen takip isteği atayım diyenlerin çoğusu konuyu sonra bel altına çekiyor senin kastetmiyorum ama çoğu öyle ama ben olsam kabul ederdim ve öyle mi olacak diye görürdüm.
Baksana profilime bir kişi takip edermiydi beni böyle düşünüyorsan boş ver benim amacım yardım etmek bu konuda önyargın varsa boş ver
evet profiline bakmamıstım ama ben çoğunlukla dedim zaten seni kastetmiyorum dedim :)
yardıma ihtiyacı olan ben değilim yani kabul ederdim öyle olsa
ben yazan olmadığını fark etmedim sen niye burdasın
bilmem ki ya mesajları okuyodum öyle daldım muhabbete :D
Hımm sende dedin bu anlamaz savunayım hemen 😂😂 herkes aynı değil bazıları gerçekten kaybolmuş durumda fikirleri kemiriyor artık zihinlerini müdahale gerekiyor
haklısın öyle iyi niyetlisin
Dünyada yaşamıyorum. Kafamın içinde kurdum bi dünya orada yaşıyorum.
Ama yanlış bu nereye kadar böyle devam edecek böyle
Kimseden bi beklentim yok. Böyle iyiyim. Teşekkürler
Olmaz böyle devam ermez yazık sana gençliğine kabul etmiyorum yardım etmek istiyorum
İyilik perisi de istemiyorum hayatımda teşekkürler. Sihrini dağıtacak başka birini bul.
Nerden çıkardın bunu çok acımasızım bu konularda gelip dövim mi seni belki kendine gelirsin
Yok neden atalım
Herkes eşit insan sonuçta kimse kimseden üstün değil
Ya travmam bu benim. Lisede bana laf atarlardı. Yok şampuan reklamındaki kız gibi saçların. Akşam maça gidecez sen de gel. Beni görünce gülüyorlar. Ödevini bana gelip yazdırmak istedi bi tanesi. Heykel yapmışlar ona benim adımı koymuşlar. Ben terbiyesiz bi kiz değilim. Sevgili işleri bana göre değil zaten. Erkeklerle mesafeli davranırım. Normal konuşurum sadece. Niye böyle yapıyorlardı bana. Öyle kuyruk sallayan tip değilim. Oturaklıyım. Niye böyle laf atıyorlar bana?
Boş ver aldırış etme şımarık aile terbiyesi almamış onlar
Annesine sikayet ettim bi tanesini. O yapmaz diyor. Yüzleştiririm bak dedi. Dedim tamam gidelim. Gittik. Çocuk kabul etti yaptığını. Annesi diyor ki sen de o ordayken oradan geçme. Bana dedi annesi. Sen ordan geçme diyor bana. Çıldırdım oyle olunca. Bise demeden gittim.
Bağırıp cağiraydin ordan geçme ne demek ammk
Bana yakışmaz. Saçı yolunacak kadına bişe demedim döndüm gittim. Uğraşamam öyle insanlarla.
Evet haklısın aldırma kimseyi
tipine mi
Ya travmam bu benim. Lisede bana laf atarlardı. Yok şampuan reklamındaki kız gibi saçların. Akşam maça gidecez sen de gel. Beni görünce gülüyorlar. Ödevini bana gelip yazdırmak istedi bi tanesi. Heykel yapmışlar ona benim adımı koymuşlar. Ben terbiyesiz bi kiz değilim. Sevgili işleri bana göre değil zaten. Erkeklerle mesafeli davranırım. Normal konuşurum sadece. Niye böyle yapıyorlardı bana. Öyle kuyruk sallayan tip değilim. Oturaklıyım. Niye böyle laf atıyorlar bana?
onu sadece karakteri düzgün olmayan kisiler yapar herkes laf atmaz, maça gidecez falan tarzı söylemler ise saka amaclı söylüyorlar ama senin kırılabileceğini düsünmüyorlar her konuda saka yapılmaz
Aynaya bakınca güzelim diyorum sonra hayır çirkinim diyorum. Takıntılıyım yüzümde bi tane sivilce ya da alerjik kabarcık bile istemem.
güzelsindir ya takıntılı olma bence, sivilce falan gelir gecer :)
Teşekkür ederim. 🌸