Bir de bunlar en yakınlarınızsa eğer...🚬🙎🏻♀️Kendinize olan güveniniz kaybolur, ümitsiz olur musunuz? Daha çok dibe batar, depresyona girer misiniz? Kendinizi yapayalnız hissettiğinizde ne yaparsınız?
Herkes size sırtını döndüğünde, Yapayalnız kaldığınızda ne yaparsınız?
Kendi kendime düşünürüm. Kime ne yaptın neden oldu acaba diye. Hatalarımı sıralarım yaptıklarını sıralarım ona göre bir karar veririm. Eğer ben haklıysam ben de onlara sırtımı dönerim daha konuşmam eğer onlar haklıysa hatamı düzeltmek için elinden geleni yaparım. Bir süre kendi kabuğundan çekilip düşünürüm. İçerisinden çıkılmayacak bir hal olmaz muhakkak çözerim bunuda.