Aslında bunun günü yok biliyor musun zamanı yok. İnsan bir bakarsın gezmek tozmak ister bir bakarsın modu düşük olur yalnız kalmak ister. Akrabalarla değil ama arkadaşlarla zaman geçirmeyi seviyorum, dışarıya gitmeyi seviyorum. Ama çok konuşan bir insanla boş konuşan bir insanla değil dolu dolu konuşan insanla. Yalnız kalmayı da seviyorum. Akşamlar yatağıma uzandığı zaman tek başıma dinlenmek çok zor oluyor. Bazen kitap okuyorum, bazen film izliyorum, bazen de KS de dolaşıyorum. Telefonla konuşmak dışında her şeyi yapmak istiyorum akşamları. Gün içinde telefon çok kullandığım için sıkılıyorum.