Güncellemeler
+1 yıl
Telefonu elinde olup telefon arayanlar burada mı?

Yorumlara bekliyorum KS canlar 🤗
Gözlüğüm gözümdeyken tünele girip niye bu kadar karanlık lan diye arabada sövdüm arkadaşımda gözlüğü çıkar dedi sayılır mı nffhdj
😃😃😃😃
Eig için teşekkür ederim
Niye saat kulemizi kalemle çizdin dhdhd
Cevap
8Cevap
Biraz üşendim ama yapmışımdır bazılarını :D
Çarptığı nesneden özür dileyen s*lak tek ben değilmişim
korku filminden dolayı ışıkları açık yaptım ama uzun süredir korku türü izlemiyorum
Çok güzel soru olmuş ya. Çoğu olmasa da yarısından azını yapmışımdır 😅
Baya varmış ya 😂
hiç birini yapmamışım
Hoay maşallah 11 tanesi hzjzj
Baska seyler yaptım
Seni stalklıyorum🫣
1-11-12-13
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar