Bak hafızam zayıf Ama ona rağmen yalan yanlış bir şeyler hatırlıyorum Hiç sevgilin olmadı Muhtemelen asıkfa olmadin Tesetturlusun Felsefe sevmiyorsun Idealistsin Arkadaşlarınla en çok adalet konusu tartışıyorsunuz Yanlış hatırlamıyorsam ( söylememiş olabilirsin) Balık etlisij
Cidden mi hayret İşçi olsun adam olsun diyorsun Peki arkadaşlarına eşinin mesleğini söylerken utanmaz misin Ya da ondan çok kazanıyorsun diye Onu içten içe yetersiz bulmaz misin
hayır ama çevrem çok konusursa rahatsız olurum. meslegi benden iyi de olsa itaat edecek bir kız değilim. hiçbir erkek bu kadar fazla fedakarlığı hak etmiyor.
Bak sahsen Ev işi zamanında az çok yapmış birisi olarak konuşuyorum Haftada 1 temizlik yetiyor Yemek kalıyor geriye Bir de bulaşık kıyafet O kadar... Yemeği erkeğe yaptırır misin Sanmam Erkekde bulaşık ya da kıyafete yardım eder olup biter
sevdigim kisiyle beraber yemek yapma hayalim var. kısaca iki taraf birbirine deger veriyorsa zaten tek tarafa yüklenilmez. yardım şart. kadın hizmetci değildir hiçbir zaman da olmayacak.
Simdi normalde sevseydin Sonra diyelim ki beni de sevdin Seninle çay içmeye disari çıkardık Sonra derdim Düğün masrafları çok pahalı gel seni kacirim Kaçmış olurduk
Mecazi anlama bakımından sizden iyiyiz Sayın hakime Sizce erkekler mi daha alıngan yoksa kadınlar mı Erkekler mi daha çok art niyet ararım Yoksa kadınlar mi
kadınlar yaradılışları geregi daha alıngan daha duygusaldırlar erkeklerin de yaradılışı böyle. insanları mizacından dolayı yargılamak doğru olmaz. art niyete gelince gözlemledigim sey su kadınlar arasında kıskançlık çok yaygın erkeklerin dostluğu daha samimi ve kalıcı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aynen kelimesi çok sinir bozucu 😂
Aynen
😂 😂
genelde kısa konuşurum.
Puuuu hukukcusun geveze olman lazım
ne alaka hakim karşısında gevezelik hiçbir şeye yaramaz. müvekkili de kazanmak kolaydır bu ülkede.
Müvekkil için demiştim
Ama düşündüm de haklısın
Önemli olan kendinden emin konuşmak
Adam zaten telaşlı
Biraz da takılıyorum lo
Ciddiye almayınız
hukukcu oldugum kalmış aklında
Niye çok mu zor
Aklımda kalması
önemli olmayan şeyler kalıcı olmuyor genelde ondan.
Sana insan olarak önem vermediğimi nerden cikardin
tanısmadıgımız icin
Bak hafızam zayıf
Ama ona rağmen yalan yanlış bir şeyler hatırlıyorum
Hiç sevgilin olmadı
Muhtemelen asıkfa olmadin
Tesetturlusun
Felsefe sevmiyorsun
Idealistsin
Arkadaşlarınla en çok adalet konusu tartışıyorsunuz
Yanlış hatırlamıyorsam ( söylememiş olabilirsin)
Balık etlisij
Ben insanlara değer veririm
Bu çok kötü bir huy
Neysem oyumdur
evet gerçekten yalan yanlış şeyler hatırlıyorsun dhdjdh
Yüzde kaçı doğru
Dur la
Sen açık olmana rağmen muhafazakardin
4 doğrunuz var beyefendi
Aa aşık oldun mu
hiç sorma
Gidip söylemedin değil mi
Nasip bir tipti
Dur tahmin edeyim
Keko değil
Biraz nazil ve bilgili
Uzun ya da orta boylu
Orta tipli ya da yakisikli
1.86 esmer kara kaş kara göz tıp okuyordu.
nazlı trip atan oglak burcu erkeği gururlu inatçı
Vayyy sende mi brutus
neden öyle dedin
Adam yakışıklı ve uzun boylu
Kekovari özellikleri var
Ve muhtemelen değer vermiyor
Bunu mu sevdin lo
keko değildi neyse bos ver beni senin ne durumda
Benimde sevgilim olmadı
Ama kafama göre kız bulamadigimdan
kafandaki tek kriter neseli olması mı
Yol
Güler yüzlü samimi itaatkar
Felsefe vb. Konularda düşünmeyi sevmesi
Ama neerrdeee bulman ayrı
Tutmak ayrı sorun
itaatkâr mı
ciddi misin ayrıca herkes felsefeyle ilgilenmez
İnatçı olmayacak işte
Ben evde tantana istemem
Açık giyinmicek dar giyinmicek
Ciddiyim
Düşünmeyi sevmeyen insanla yapamam ben
Canım sıkılır
tip peki
Tip kriterim yok
Suratına bakılsın yeter
Yanık filan olmasın
Olsa bile sevme ihtimalim var
Senin peki kafandaki nasıl birisi
ortamcı olmayan bara clupa gitmeyen içmeyen ağırbaşlı dış görünüşünü beğendiğim biri
biraz da beni güldürmeli yeri geldiğinde boş yapmalıyız yeri geldiğinde bazı şeyleri sorgulamalıyız
Bu kadar mı
hayır tabi
İs para kriterin yok mu
Senin kriterlerde guzel
yok evde boş boş oturmasın yeter. eskiden vardı ama tıpcıdan bile hayır gelmedigini görünce vazgeçtim o kriterden.
Cidden mi hayret
İşçi olsun adam olsun diyorsun
Peki arkadaşlarına eşinin mesleğini söylerken utanmaz misin
Ya da ondan çok kazanıyorsun diye
Onu içten içe yetersiz bulmaz misin
İtaat etmezsin gibi
Senden az kazanirsa
hayır ama çevrem çok konusursa rahatsız olurum. meslegi benden iyi de olsa itaat edecek bir kız değilim. hiçbir erkek bu kadar fazla fedakarlığı hak etmiyor.
benden az kazanması sorun olmaz sorun olacaksa zaten bastan konusmam.
Çevren çok konuşursa o zaman
Adamdan soğur gibisin...
Lo adam gibi adam saydın az önce o da dahil mi
neye göre hakkımda varsayımda bulunuyorsun ki rahatsız olursam uyarırım ki bir daha da dile getirmezler.
ben seviyorsam sogumam valla beni bilen bilir.
Lo önce ki yazdığını bir daha oku istersen eksik kelime kullanımı var..
İtaat mevzusu önemli...
Adam gibi adam var tarif ettiğin şekilde...
İtaat etmez misin
Hizmet etmek istemez misin
adam gibi adam nerede var
ben de çalışan bir kadın olacağım evin tüm işini bana yaptıracak bir erkek hayalimde yok.
Sende haklısın
Arada çıkıyor ben görüyorum
Ama kızlar farkına varmiyor
Düşündüğünden çok sayıları
Hatta sınıfında bile
3 5 tane en az vardir
mutlaka vardır mesele denk gelmesi
Bak sahsen
Ev işi zamanında az çok yapmış birisi olarak konuşuyorum
Haftada 1 temizlik yetiyor
Yemek kalıyor geriye
Bir de bulaşık kıyafet
O kadar...
Yemeği erkeğe yaptırır misin
Sanmam
Erkekde bulaşık ya da kıyafete yardım eder olup biter
sevdigim kisiyle beraber yemek yapma hayalim var. kısaca iki taraf birbirine deger veriyorsa zaten tek tarafa yüklenilmez. yardım şart. kadın hizmetci değildir hiçbir zaman da olmayacak.
Sende haklısın umarım bulursun ne diyem lo
sen de insallah lo
Çok ilginç inatçı birisinede benzemiyorsun
Niye felsefe sevmiyorsun
Kaçırırdim seni
yani senin sevmen ne kadar normalse benim de ilgi alanıma girmemesi o kadar normal bence. illa sebep göster dersen de bana sıkıcı geliyor.
nasıl olacakmıs o shdjsh
Simdi normalde sevseydin
Sonra diyelim ki beni de sevdin
Seninle çay içmeye disari çıkardık
Sonra derdim
Düğün masrafları çok pahalı gel seni kacirim
Kaçmış olurduk
Senin sevmemen normal değil
Sevmediğini sıkıldığını saniyorsundur
Hakimim sanık akil hastası
Sevdiğini sevmiyor
Sevmediğini seviyor
niye normal değil mesela hukuk konuşmak da sana sıkıcı gelebilir kalkıp da buna anormal demem.
Spn yazdığım 2 yazıyı bir daha oku istersem
Sence ciddiye alınacak bir yazımı
Yoksa makara mi
Şaştim yav
felsefe yapma dersem kızar mısın
dhshdha neyse beyefendi itaatkâr biri değilim kaçırma konusunu bir daha düşün bence
Kızarım hııi
Adam gibi adama itaat ederdin?
Puu yazıklar olsun
Şaka maka makara olsun diye yazmıştım hala ciddiye alıyor yav
Taş yok mu taş
makara olan neydi tam olarak dhsjd
Kaçırma hikayesi anlattimya
O ve sonrasi
Diyelim ki sana aşık olsaydım
Yine kacirmazdim
Manyak mıyım lan ben
biliyorum saka olduğunu ben de şaka yapmıştım düşün derken
Hee ne bilim benim kızlardan beklentim düşük...
beni diger kızlarla karıştırma
Uuu biliyorum efenim
Siz hiic alıngan değil
Hatta nazlı niyazli degilsiniz
bir de aşık olunca gör beni
Göreyim
İtaatkar mı
hayır ama sevdim mi tam severim
Nasıl seversin ne değişir
istekleri önemli hale gelir
Tamam o zaman
Hadi itaat et
sen bana itaat et.
Bana aşıksın farkında değilsin
Felsefe seviyorsun farkında değilsin
Kaçmak istiyorsun farkında değilsin
Ama olmaz delirme 20. Yüzyılda mi yaşıyoruz
tabi kör kütük hem de
Bak ne farkettim biraz çalışan kız inatçılıgi artıyor
Erkek değilsiniz siz
bu arada inatçı biriyim
Orasını anladım
Ama senden baskın birisine denk gelsen kuzu olursun merak etme
sanmıyorum
İlginç
seninle aynı düşünmemem bunun ilginç olduğu anlamına gelmez
Yordun bizi türk kızı
Dur köşede ağlayıp geliyorum
Bak benim dediklerimi çok ciddiye alma takılıyorum yav
Makara yapıyorum arkadaşsş
Siz kızlar kendi aranızda nasıl muhabbet ediyorsunuz?
Herkes her an her şeyi yanlış anlayabilir
Patlamaya hazır bomba gibi
ciddiye aldığımı nereden çıkardın gülmüyorum diye mi
Bu arada ciddiyim kadınlara pek güvenemiyorum
Şu takılma mevzusunda
ben de erkeklere pek güvenmiyorum
Mecazi anlama bakımından sizden iyiyiz
Sayın hakime
Sizce erkekler mi daha alıngan yoksa kadınlar mı
Erkekler mi daha çok art niyet ararım
Yoksa kadınlar mi
kadınlar yaradılışları geregi daha alıngan daha duygusaldırlar erkeklerin de yaradılışı böyle. insanları mizacından dolayı yargılamak doğru olmaz.
art niyete gelince gözlemledigim sey su kadınlar arasında kıskançlık çok yaygın erkeklerin dostluğu daha samimi ve kalıcı.
Yani efenim
Mecazi en iyi kim anlar ve kim anlama@
beyefendi ben açık konusmaktan yanayım o yüzden ben anlamam o kesin
Boş vef anlama lo
Kadınlar anlamıyor zaten
anlatma o zaman
Kişisine göre değişiyor gibi