Başak-Başak Ben
Burcu ikizler fakat yükseleni aslan olan erkekler nasıl olur?
Başak-Başak Ben
Bende ikizler burcuyum yükselenimde aslan yaa düşüncelerim ve hareketlerim diyer insanlardan farklı oluyo yani bana ayak uyduramıyorlar e bende onlara uyamıyorum ama aramızdaki arkadaslık çok iyi yani biyere gidicekleri ya da gidiceği zaman hep çağırırlar çevremde çok geniş arkadaslarım fazla benim gezmeyi tatile gitmeyi çok severim mesela yazın akçakocaya giderim buarada ben düzceliyim oda en kötü akçakoca genelde antalyada olur çalışırım eğlenceyi çok severim belli biyerde durmam kışın kartalkaya ya giderim deli gibi kayarım modayı takip etmeyi severim giyim kuşamıma cok özen gösteririm yani normal düzeyde bir kıyafetle gezmem moreli çok bozulur yaşam enerjim biter ayakkabı almaya bayılırım bide benim giyim tarzım çok farklı benim çevremdeki arkadaşlarımdan şu an 18 yaşındayım ama giyim kusamım beni 20 21 yaşında gösteriyo yani bana söylenenler böyle çevremden uzun süreli iliskileri sevmem nerde aksam orda sabah misali ama istediğimi elde etmek için herşeyi yaparım canım sıkılmıstı bakınıyodum yardımcı olduysam ağla :))
ahahhahahahaa... hadi bakalım. çift karakterli, kendini beğenmiş ve küçük dağları ben yarattım edasıyla dolaşan, kah gülen, kah ağlayan bir erkekle, asla taviz vermeyen, düzenli, tertipli, sinirli bir bayanın birlikteliği... sanırım dünyanın sonu olur :))
ÖYLEMİ DİYOSUN
o kadar kötümü diyorsun yani benim yükselenimde başak yani
ikizler-aslan
başak -başak
geçiiniyorduk biz:S
aslında doğru söylediklerin kendimi kandırmaya çalışıyodum ama gene gerçek karşımda.ben başağım o ikizler ve zor görünüyor
bosubosuna yükselende cok etkili bu işde bide ikizler burcuda kendisi gibi ikiye ayrılıyor 1 haziran kısmı sonra diger ay kısmı
:))) şimdiye kadar büyük tesadüf eseri birlite olduğum kızların %90 ı ikizlerdi... o kadar berbat bir burç ki... erkeğinden de kızından da uzak durmak gerekiyor. bu tüyoyu aklından çıkartma ;))
kızlarıyla ben geçinemiyorum:)
offyaaa uzakmı duracamm .gerçi sadece burçlara takılmamak lazım.ama evet başlamadan bitti bu(burçlardan değil:))
normal :)) çift karakterli, sürekli karşıdakine sorumluluk yüklemeye çalışan dünya üzerindeki gereksiz kadınlardır kendileri...
%90 diyorsun ama sende gitmişsin körü taşı gibi ikizlere denkmi geldi büyükmü konustun:) ikizler kadınları ıyy
burçlar çok güzel ipuçları verebiliyor insanlara ve çok inanırım. burcunun değerini bil gerçi biraz titiz ve ukalasındır ama ... :)))
evet aynen biraz öyle bir burc zekidir aynı zmanda ikizler gibi peki senin burcun ne
yay :) başakla en iyi anlaşan burçlardanım :))
yay biraz hawai olur birazda fırlama tabi:D
ahahhahahahahaa fırlamalıktan kasıt nedir? güzel yorum hoşuma gitti :)))
heranlamda yani eli avuca sıgmaz tipler genelde yaylardır:D
allaallaaaa bak sen ben neymişim yaa :))))))))))) ama iyi geçinirsin yine de benimle... demek ki fırlamaları seviyorsun ;)
iki tane kız arkadasım var yakın ikiside yay ben degilde onlar benimle iyi geçinmek zorunda kalıyor:D
neden ki? yalakalık mı yapıyorlar? :)))
cünkü benim gibi dostları yok hepsi yüz üstü bırakmışlr benim farkındalıgımı biliyorlar beni alttan alıyorlar :D
Benim sevgilim ikizler yükseleni de aslan ben kova burcuyum çok iyi anlaştığımızı düşündürdüğü anda herşey tam tersine dönebiliyor ayrıca romantizm onlar için olasılık dışı emir vermeyi de sever bu burç mensupları gereksiz gurur sahibidirler ama şeytan tüyü var işte sevdiriyorlar kendilerini oldukça cömerttirler birazcık da ukala :) ama en güzel tarafları çok merhametliler, ve patavatsız olsalar da bazen asla kötü niyetli değillerdir... sevgilimi çok seviyorum ben yaa dedim ya şeytan tüyü var bu adamlarda
biz artık ayrıyız sehir deiştirdigi iiçin aramıza mesafe girdi ve güvensiz davrandı bana terketti.Sosyal paylaşımdan bir müddet silmedi fakat sonra sildi ama 1 ay geçmeden biriyle ilişkisi oldugunu gördüm.yani bana pek merhametli olmadı
Benim babamın burcu ikizlerdir ve aşırı dengesizdir.
Küçüklüğümden beri beni parmağında oynatıp durur. sana bunu alıcam der haftaya almaz
Yada birşey söyler hatırlamaz.
Ayrıca çokta sinsidir.
Hayalperestir.
aman allahtan öyle bir babam yok bu konuda sanslıyım sanırım.baban'ın yükseleni ne merak ettim dorusu
Cevap
9Cevap
Şöyle yorumlara baktım da abartan da var bu burçla olmaz diyen de var. Ben sana açıklayayım kardeşim. İkizler burcu ve yükseleni aslan olarak. Bizler iman ki konuştuğumuz kişiyi en ince ayrıntısına kadar bilmek , tanımak isteriz. Seni senden iyi tanırız. Enerjik , hiperaktif , son derece düşünceli , nazik , mütevazi , değişken bir hal taşıyan , kolay kolay sevmeyen , sevdi mi vazgeçmeyen , asla sıkmayan , arkadaş ortamın da favori olan yani başta gelen , ortamı şenlendiren, sizin kararınıza saygı duyan , asla kandırılmayan, sizi sizden çok düşünen bir kişilik. Çok konuşuruz, yorulmak nedir bilmeyiz. Çok merhametli ve iyi düşünceye sahibiz. Yani ne dersek senin iyiliğine konuşuruz. Kin gütmeyiz. Muhteşem bir kişilik olarak bahsetsem de kötü tarafımız da var. Çok konuşmak başında gelir. İnsanlar bu karakterleri çekemezler , bu yüzden iftiraya maruz kalırlar. Kendimizi düşünmediğimiz için , kendimize göstermediğimiz sevgiyi hep başkalarına veririz. Vicdanımız çok derinden güçlü olduğu için aldatılsakta o sert cümleleri küfürleri edemeyiz. Kısacası böyle bşr karakterin enerjisi nirvanadır. Hiçbir şekilde saçma konuşmaz , daima mantıklıdır. Böyle bir karakter de aldatmak olmaz , yalan olmaz, kıskansa da seni üzecek o seviyeye gelmez , varlığı seni daima mutlu eder ve sevdirir. Yokluğu boşluktur.
Kardeş
Benim burç ikizler yükselen arslan
Biz sabah müslüm gürsesle uyanır öğlen diskp disko akşam tsm ile rakı içeriz
Şimdi gülüyorsam 5 dakika sonra neye sinirleneceğim ya da duygulanacağım veya da kahkaha atacağım belli olmaz
Millet siyah der ben kara
Beyaz derler ak
Derim yani normmallerin aksine anormal bir şizofren dir 😂😂😂😂 gittiği yere kadar git
Ekmek almaya gidiyorum diye antalyaya gitmesin de
Aha ben vallaha ben..
ikizelr burcu ve yükselini aslan..:))
başak burcu bi sevgilim oldu 4 sene çiktık :)
aa nasıldı ikişki zorlumu geçti
ay cok sevindim duyduguma peki nasıldı iliişkiniz?
başak ve ikizler zor geliyo bana
çok güzeli.. şahaneydi. ama o zeki idi ben de zeki idim.
yani bunun burçlarla pek alakası yoktu..
o mesela açık fikirliydi.. beden benim istediğimi yaparım derdi :))
valla elime değdirmem deseydi..
hangi burçtan olursa olsun yürümezdi.
anlayışlıyıdı, fazla ağlamazdı.
habire üstüme düşmezdi. her kadın givbi arada sapıtır biraz sarılıp seni seviyorum dedikçe yyumuşardı..
burçlara inanmıyorum ki :)
peki neden ayrıldınız? ikizler erkegi gururlumu sevse bile sevdigini söylemez mi?
yeniden baslamak istermisin peki?evlenmeyi düşündügün zaman
başak anılarıyla canlanır eminim o başak seni hala kalbinin bir köşesinde saklıyordur:)bu benim inatcıyı nasıl dize getirebilirim bi fikrin varmı?ayrıldı benden aptalca bi nedenden dolayı araya birde uzaklık girdi paranoya güvensiz yaklaşımlar of
paylaşımlarından beni sevdigini anlayabiliyorum ve bizim ilişkimiz cok farklıydı ama o inat huyundan hep benden bekliyor ben adım atmak istemiyorum cünkü gerçekten haksız olan o
kabul etmem cünkü haklı olan benim oda bunun farkına vardı geçte olsa ama
başak kadını güzel ben iyi anlaşmıştım, ben ikizlerim 17 haziran ama aslanmıyım yükselenim beilmiyorum
durum sandıgım kadar vahim degilmiş rahatladım:)
sex :s sevmiyorum pek
benim istedigim sex veya baska birşey degil konu dısına cıkmayalım
Anlasırız ya sorun degil tanırım elbet herseyin yeri ve zamanı var zaten o cinsellige düşkün degil
o zaman dik dur. kendi hatasını kabul ettiyse en geç 4 güne geri adaım atacaktır.
ewtt işde bu
ikizler erkeklerini pek sevmem genelde yani özellikle birini hiç sevmem sevgili anlamında değil yükseleni aslan olan kizler erkeğini ise bilmiyorum
özellikle o biri sana baya cektirmiş galiba
evet halada sevmem ama sevgilim değildi :))
teraziyle cok iyi anlaşıyorlarmıs :)
aaa o ikizler dediğim şahsın eşi başak burcu arları her zaman iyi değil :)) yani sık tartışırlar
Hamurunda Aslan Burcu olduğu için fos çıkma ihtimali düşüyor.
aslan burcunu ilişkilerde severler evet bunun karısımı sonucu ortaya gururlu bi insan cıkıyor
Burcum ikizler , yükselenimi bilmiyorum ama sevgilime çok sadığım. Bi sevdim mi kolay kolay ayrılamıyorum.. Nedenini ben de anlamadım :D
o beni sevmişmidir acaba:S
Ayrıldınız mı ? Anlatırsan yardımcı olmaya çalışırım
evet 5-6 ay birlikteydik hersey güzeldi ben cok önemli bi nedenden dolayı onu arayamadım 2 gün oda aramadı nedenimi biliyordu bana beni denedigini söyledi benden sogumus bu arada o memleketine dönmüştü okulu bittigi için neden bu
Denedim demesi biraz palavra.. Artık senden sıkılmış olmalı. Sevseydi 2 günde soğuyamazdı. Sevgilimi denemek için facemi dondurdum ve ona tek bi msj dahi atmadım. Telefon numaramı da degiştirmiştim. Dün numaramı nerden bulduysa mesaj attı , hla sevgilimiyiz diye sordu. Tamamen karşı tarafta bitiyor iş. Eğer gerçekten sevseydi bu kadar kolay bi veda edemezdi.
kafası karısmıs yine böyle yaparsam diye korkuyormuş sonucta uzak benden ve ilişkimiz güzel gidiyordu ayrıca kötü ayrılmadık iyi bir insan oldugumu hep böyle kal dedi bana bir sorunun olunca hemen kosar gelirimm dedi fakat face msnde arkadasız yorumlarındada göndermeler var ve beraber cektirdigimiz resmi kesip koymus profiline hiç sallı bi resmi hayatta koymaz oraya
Ona karşı olan hisleri sönmüş. Kırmadan , kırılmadan ayrılmış. Senin yapman gereken onun kararına saygı duyup , yoluna yalnız devam etmek.
:) :(
nasıl oluyor hangi gün doğmuş bu arkaaş
1 haziran ikizler
aslanın dikizli hali olur valla dikkat et
nasıl yani acıklayabilir misin?
Burca göre ayırmak çok saçma
Ekmek çıkmaz.
neden?
yükselende etkilemezmi bu işi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar