Hayatı ciddiye almam için geçerli bi sebep söyler misiniz?

Ben hayattan çok sıkıldım, insanlara uyum sağlamaya çalışmaktan da sıkıldım, bi baltaya sap olmaya çalışmaktan da sıkıldım, yargılanmamaya çalışmaktan da sıkıldım, ailemin doğrularıyla hareket etmek zorunda olmaktan da sıkıldım, beni sürekli göz hapsine sokan her şeyimi didik didik eden fazla meraklı insanlardan da sıkıldım, oda arkadaşlarımdan da sıkıldım, hayatın kurallarına göre oynamak zorunda olmaktan da sıkıldım, robotlaşmaktan da sıkıldım, rol yapmaktan da sıkıldım, yalnız kalmamaya çalışmaktan da sıkıldım. Beni boş karanlık bi odaya koysalar yıllarca orada yaşayabilirim. şu an ölsem hiç üzülmem. Bir boşvermişlik var üzerimde anlatamam. Hiç bir şey önemli gelmiyor bana. Zaten leş gibi insan ürünü bir dünya.
Hayatı ciddiye almam için geçerli bi sebep söyler misiniz?
Cevapla