#Her konuya gülüp eğlenenlerin kafası farklı çalışıyor sanırım, sizce de öyle mi?

#Her konuya gülüp eğlenenlerin kafası farklı çalışıyor sanırım, sizce de öyle mi?

Sanal ortamlarda belli olmasa da herkesin içinde mutlaka bir acısı veya derdi vardır, belki de buralarda huzur bulmak için neşelilerdir ve evet, reel hayatta hep neşeli olan insanlar itici gelebilir çünkü bazı durumlarda neşe abartılı hâl alabiliyor.
Rica ederim 🌸✨
Bana pek gerçekçi gelmiyorlar ama kendi hayatları tabi ki de.
Cevap
4Cevap
Hayır ağır gelmiyor bende neşeli biriyim ama 24 saat neşeli olamam bence kimse olamaz.
Ben de gülüp eğlenmeyi seviyorum ama günün her saati de böyle olmak mümkün değil.
Seviyorum böyle insanları. Daima neselidirler. Moralim bozuk olduğundan kendimi o ortama atarım.
İnsanın o kadar eğlenceli olmayı ne kafası ne vücudu kaldırır. Bence biraz işin şov kısmındalar
Deliye hergün bayram olduğu için alıştım çevremde görmeye
Değişik bir enerji ekliyor ruha. Severim normalde. Aşırı gevezeliğe gelemiyorum sadece.
Onlar manyak ya
Hayır bana itici gelmiyor
Bir insan 24 saat mutlu olamaz bence
yapmacık ve samimiyetsiz geliyorlar
irite ediyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar