Ben monotonluktan çok sıkılıyorum. Arada aksiyon lazım bence. Eğlenmeyi de severim. Spontane yaşamayı severim. Gelişine yani mantık aramadan. Hayat zaten yeterince sıkıcı. Böyle düşünen var mı aranızda?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bu durum kötü bir şey mi?
Hayatı kuralsız, mantıksız, gelişine yaşamayı sever misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bazen evet bazen sevmem
Zaten pyle yapiyorum o an ne siteiyorsam yapiyorum.
Mesela anlık olarak naparsın mantık arar mısın
Biraz mantik biraz isteklerime bakarin
Monoton asla yaşayamam
bende
Burcun ne
akrep
Ooo uyumluyuzz
Yaş doğru mu
20yim
Yaşta aynı şehir?
Bayılırım
Tanışmamız gereken konular var
Heycan sinirlarini zorlarim bazen
Ne kadar zorlarsın mesela?
Ver bi instan gibi bisey sesli konusmaya musaitsen anlatiyim
🤚🤚🤚
Niye gizlidesin ki zaten özel bi soru falan da değil
Keyfim 😉
Motorcu manit yap
motor fobim var
Öyle yasiyorum zaten haklısın
Hayır çok sıkıcı