Hayatı kuralsız, mantıksız, gelişine yaşamayı sever misin?

Ben monotonluktan çok sıkılıyorum. Arada aksiyon lazım bence. Eğlenmeyi de severim. Spontane yaşamayı severim. Gelişine yani mantık aramadan. Hayat zaten yeterince sıkıcı. Böyle düşünen var mı aranızda?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bu durum kötü bir şey mi?
Hayatı kuralsız, mantıksız, gelişine yaşamayı sever misin?
Cevapla