#Bir de bakmıştır insan, artık sadece kendi kendisine konuşuyordur, olabilir mi?

#Bir de bakmıştır insan, artık sadece kendi kendisine konuşuyordur, olabilir mi?

Her fikre savcı misali ön yargılı gelenler insanı bezdirir fakat onlarla beyin satrancı için bulunmaz ortam vardır, bu nedenle herkese bedavadan hoşgörü dağıtanlar diyorum.
Bence kişiye göre değişir. ama ben değer verdiğim insanların fikirlerini umursarım her zaman ve savunurum
Cevap
4Cevap
Her ikisi de, patavatsızligi aciksozluluk sanıyorlar; anlatamiyorsunda..
Önyargılı olanlar. Bundan farklı olarak önsezi kimi zaman pişman etmeyendir. Önsezide de önyargı var ama faydalı bir sezgi, his.
Önyargılı insanlar çok fazla var onlara karşı hiç saygılı olmam
Öyle zor soru ki ben ikincisi derdim çünkü ilkiyle çok güzel tartışılır tam benlik
Sürekli her şeye muhalefet olanlar.
Her fikre önyargılı olanlar
Önyargılı tiplerden bıkkınlık geldi
Ön yargılı olanlar kesinlikle...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?