Ben ve eski esim ayni yastayfik evlendigimze 25 yasindaydik. Detaya gore yorum yaparmisiniz?

zaten yalanlarla evlendi. yani bana atesit oldugunu soylememis mesela. Ama evliligimizin ilk ayinda eski sevgilisiyle facebookta beni cekistirmis. O zaman gozumde dustu , kizi facebookundan sil dedim sildi ama yeniden ekledi. Sonra ben hamiyken terketti ve eski abska bir sevgilisiyle sosyalmedyadan partide sarmas folas pozlar paylasti, ya0ma bak hamileyim deyince, " eger gormek istemiyorsan basit bir yolu var bakma" dedi. zaten cocugun dogumundan sonra yaptigimilk is bosanma davasi acmak oldu ve bosandim. Simdi zengim 3cocuklu bir kadinla gorusuyor. Bir suredir beraber ve sosyal medyadan herkesi temzilemis baktim, asla bana yaptigi gibi kimseyieklemiyor baskalariylaparti pozlari vermiyor, adam ev erkegine dondu gibi. Bu adamin gercek kisilugi bumuymus yoksa kadindan suanda hala saklama asamasindami sizce

Ben ve eski esim ayni yastayfik evlendigimze 25 yasindaydik. Detaya gore yorum yaparmisiniz?
Cevapla