Böyle olmaktan mutluyum ama bazen çok yalnız hissediyorum sizce neden?

21 yaşındayım hiç arkadaşım yok hayatımın şu anına kadar da bir iki tane olmuştur onlarında bir süre sonra kendi çıkarları için yanımda olduğunu anladım artık hayatıma hiç bir şekilde kimseyi almıyorum insanlar bana çok yapmacık ve sahte geliyor aslında yalnız başıma olmaktan mutluyum ama bazen çok yalnız hissediyorum konuşacak derdimi anlatacak kimsem yok 🥺

Böyle olmaktan mutluyum ama bazen çok yalnız hissediyorum sizce neden?
Cevapla