Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır ben yapmam.. ne kadar sevmiyorsam sevmeyeyim hatta gerekirse düşman olup nefret edeyim kimsenin sırrını paylaşmam.. bir sır bende mezara kadar gider
Hayır böyle bir şey doğru değil. Bir zamanlar o insanla iyi anılarımda olmuş bir kötü olduk diye bir anda herşeyi ifşa etmek sır tutan kişi kavramına uymaz ve güvenilirliğimi yitirdiğimi hisserim böyle bir şey yapsam.
Yok öyle bir şey yapmam bana yakışmaz ben asıl bombayı ona özel patlatmayı seçerim. Suratına karşı direk söylerim o andaki tepkisini mimiklerini izlemekten keyif alırım.
Başka biri hakkında konuşmaktan bile kaçınan ben, Biri bana güvenecek sırrını vericek ve ben onu toplum içinde küçük düşürmeyi düşüneceğim bu delikanlığa sığmaz varsa sorunum teke tekte çözerim. Bu tutum intikam olmaz olsa olsa * olur...