Güncellemeler
+1 yıl
Acaba erkekler çapkın olduğu içinmiki ondan olabilirmi
Ya onceden geçen yaz işten eve dönerken falan illaki hergun Bi erkek tanışmak isterdi hatta Bi ara 3 tane rus oğlan yanıma gelip çok güzelsin diye sarılmıştı habshabd ya bence enerjiden kaynaklı bu durum çünkü hani arkamdan görüp tanışmak istiyordu bazıları öyle mükemmel fizigimde yok zayıfım yani ama buaralarda hiç çıkmıyorum ama yinede düşmüş gibi hissediyorum nasıl yükseltirim bunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence kendin ol yeterli
Sana iyi gelen hobiler yapabilirsin aşırı yükselir knk
Yok çok güzel olduğun için 😀😀
Güzeli sevmem vardır daha güzeli...
Ne diyon aq sana beni sev diyenmi var
Bir şiir , güzellik geçicidir
Güzelim diye birsey demedim zaten
Anladık güzelsin
Ne alaka enerji soruyorum öyle Bi amacım olsa daha farklı bisey sorardım
Enerji dediğin şey çekicilik zaten oda güzellik ile alakalı
Tamam bende diyorumki enerjim düştü gibi nasıl yükseltirim soru soruyorum yani
Hiç bir fikrim yok enerji dediğin şeyi hala anlamadım