Enerjim eskiye göre dusmusmudur sizce nasıl yukseltirim?

Ya onceden geçen yaz işten eve dönerken falan illaki hergun Bi erkek tanışmak isterdi hatta Bi ara 3 tane rus oğlan yanıma gelip çok güzelsin diye sarılmıştı habshabd ya bence enerjiden kaynaklı bu durum çünkü hani arkamdan görüp tanışmak istiyordu bazıları öyle mükemmel fizigimde yok zayıfım yani ama buaralarda hiç çıkmıyorum ama yinede düşmüş gibi hissediyorum nasıl yükseltirim bunu

Güncellemeler
+1 yıl
Acaba erkekler çapkın olduğu içinmiki ondan olabilirmi
Enerjim eskiye göre dusmusmudur sizce nasıl yukseltirim?
Cevapla