Bizim her kata iki güvenlik kamerası düşüyor. Ya insan pencereden kimin girdiğini kaçırıp, görmek için onun kapısının önünden geçerken kapıyı pat diye açıp bakar mı allah aşkına sjdkd

Bizim her kata iki güvenlik kamerası düşüyor. Ya insan pencereden kimin girdiğini kaçırıp, görmek için onun kapısının önünden geçerken kapıyı pat diye açıp bakar mı allah aşkına sjdkd

2 tanesi balkondan izler, aynı bloktaki pencereden ve kapı açması var; kargo gelişlerini kontrol etme. Yeni bir tane eklenmiş geçen anneme kızın göründüğü gibi değilmiş hanımcık bir kızmış sürekli izliyorum demiş sapıklar valla
Cevap
20Cevap
Bilmiyorum hiç saymadım ki. hatta var mı onu da bilmiyorum :D
Allah'a emanet yaşıyoruz diye düşünüyorum. Kameramız olmasa da 3, 4, 1,2 katlarında 20 çeşit göz bulunmakta. Onlar yeter mi annem? 🤣
Oh aynı bizim kameralardan sjss
Bizde de o kapı açma huyu var. Nefessiz bir şekilde eve ulaşmaya çalışıyorum ya. İnsan sevmiyom ben. Konuşmak zulüm geliyor. 🤣
İnsanlarda insan olsa keşke
Güvenlik kamerası yok 7. katta necla teyze var sabah 7 akşam 7 arası full mesaide.
sağ olsun güvenlik ondan sorulur 😀
Ben de onlardan bahsediyorum işte ajsjs
Bildim hshdjsjsj
bu güvenlik kamerası değil ki milleti camdan izleyen dedikoducu teyze
Ben yumşattım biraz sjdjd
12 tane olması lazım. Site olduğu için her köşede kamera var. 😅
O daha betermiş
Valla sitenin %70 i rus arap iran ve ukraynalıdan oluşuyor. Kimse birbirini incelemiyor bizimkiler hariç 😂 Bizim birkaç komşu var, sürekli kameradan izliyorlar.
Girişe taktırcaz bi tane merdivenlere taktırıcak mıyız bilmiyorum
Ya yicem ajsjsk bizimkilerden vereyim aşkom
Ver aşkım güvenlik sıkıntıları yaşıyoruz jdndjsnd
En güzel mobese giriş kattaki Sadiye teyzem saati saatine söyler kimin girip çıktığını kameraları sallayan yok sayesinde dkcndjx
Apartmanda oturmuyoruz. Eski apartmanda hiç yoktu. Kentsel dönüşüm geliyor artık o zaman yaparlar orayada.
Üst komşu var. Bizi takip ediyor gibi arar 🤣
Diğerlerini tanımıyorum zaten.
Benim girişte var kamera.
Kedili kamera çok ya dışarı çıkıyorum bacağıma atlıyor allahsızlar
Apartmanın girişinde ve asansörde kamera var. Bi de evin önündeki sitedeki direklerde.
Varda kaç tane saymadım. Ama keşke her güvenlik kamerası bu tatliş gibi olsa😺
güvenlik kameramız yok ama ben düşünmüştüm bi ara bunu 😂
Bizim apartmanda yok ama karşımıza yeni yapılan evde var birkaç tane o yeterli herhalde 😅
Ön bahçede 2 Arka bahçede 2 kapı önü ve özel alanlar dışında birer kamera var
Kamera değil de radarlar var 😏
Bilmiyorum ki hiç bakmadım😂
Benim gördüğüm iki tane
Millet pek meraklı.
Yer değişin durun iyi günler
Her yer kamera maşallah Tv programı gibi 😂
apartman degil canim bizim
Bilmiyorum ama var
Apartmanda oturmuyorum ki
Hiç yok...
7-8 tane
Apartmanımız yok
Hiç yok
Hiç yok 😂
Ndhdhhd bilmiyorum
3 tane
Hiç yok 😄
1 adet
2 veya 3
bilmiyorum ama var
Sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?