Hastanelik ya da hapisanelik olduğunuz bir kavga var mı ya da sizin için çok büyük olan bir kavga var mı? Ve neden? Cevaplarınızı bekliyorum.
#sesizlerinsesi
#sesizlerinsesi
Serserinin teki bana emir verdiydi, onla uzunca kavga ettim ve en son taş*aklarını patlatttım. Ağlayarak gittiydi. Ezik çocuk. Bütün serseriler ölmeyi hakediyor. Efendi görünüyorum diye bana bulaşıp duruyorlar ama kendileri ağlayıp gidiyor maalesef. Sadece ezikler kendilerini değiştirme gereği bulup serseri olur. Özgüvensiz insanların seçeneği sigara içip, alkol içip serserice dolaşıp küfürler savurmasıdır. Gebersin hepsi
İnsanlar değişebilir ölüm çare değil
O insanlar kolay kolay değişmez
Neden olmasın
Çoğu kız serseri sevgilisini düzelteyim derken en son ya hastanelik oluyor ya da mezarda oluyor. Mazoşist kızlar sadist erkeklerle olduğu sürece zaten evlilikler hiç iyi gitmez. Konu buraya nerden geldi bilmiyorum ama gerçekler böyle maalesef
Doğru
Bir çok kez kavga ettim. En son kavgam sanırım 5 yıl kadar önceki seçim gecesiydi. 6 kişiye daldım. Dayak yedim. Sol yüzük parmağım kırılmış sonradan fark ettim. 😁
Ohaa abi ksksskksld
Milli meseleler 😁
İlk okulda kalemi çocuğun yüzüne sapladım aşırı kilolu bir çocuktu sınıf başkanı ama fakirim eziğim diye hep döver uğraşırdı benle
Yaaaaaaa
Kalem minikti anlatmıştım çocukluğumu
Hıhımmm
annem ve babam boşanma aşamasındayken bu durumu körüklemeye çalışan üçüncü şahıslarla etmiştim, ifade vermiştim
Owww
Cevap
14Cevap
okulda etmişimdir hatırlamıyorum hiç.
Kızın birini iyi pataklamistim. Sonra müdürün yanına çıkardılar falan. Birkaç ay sonra kız okuldan kaydını aldırdı. Ama o bulasiyordu sürekli dayanamadım. Bende sen misin benim rahatımı bozan diye daldım 😄😄
Çok iyiiii ksksskskksksjs
Kavgayi sevmiyorum. Ama artik insanlara ne sabrim ne de tahammulum kaldi
Sakın ol kimse için kendini yormaya değmez
Evet biliyorum degmez. İcimdeki ofke git gide buyuyor ve bunu durduramam. Umarim hataya dusmem
Düşğnerek hareket et öfkeyle değil zararlı çıkan sen olursun
Elbette biliyorum.
Lise 3'te bir yanlış anlaşılma sonucu yumruk maçı yapmıştık
Ya dldksksksksmks
Skkskskskskskks yaa
Geçmiş olsun
Okulda 4/5 kişiden bir dayak yedim. Hala tadı damağımda.
Yaaa dkdkdkdkdkdk
Tatilde disco daydim lavuğun teki geldi Türk müsün lan dedi Ben de he lan dedim sonra o da ben buranın sahibiyim dedi iyi ben de müşterisiyim dedim başladık kavgaya
Skkskskskskskks çok saçma bir sebepten kavga ama bu
Öyle büyük çaplı kavgalarım olmadı ama disipline çok gittim
Ortaokulda kızlar hep beni hocalara şikayet ederdi
Şu sıralar kimseyle bir sorunum yok çünkü çevremde az insana yer veriyorum.
Hiç hatırlamıyorum ya ciddi ciddi kavga ettiğim pek olmamıştır
Okul kavgasıydı. Zorbalık yapan bir çocuğu yatırdım yere ama derslerimi önemsediğim için disiplinlik olmamak adına yumruk atmadım bırakıp uzaklaştım başka da öyle büyük bir şey olmadı
Arkadaşıma üç kişi tekme tokat girmişlerdi. Onlarla etmiştim son olarak, hastanelik oldular.
İşe
İşte sonra hapishane
Ldkdkdkdkdkd güzelmiş
Evet birini dovmustum bayilmisti bende çok korkmustum öldü diye
Yaaaa bende korkardım
Polisler ne zaman gelcek diye beklemiştim evde sonra gelen olmadı çocukta ayilmis evine gitmis
Skksksmsmdmsmsmd yaaa
O dan Sonra çok abartmadim sinirimi kontrol ediyorum
Aldatılmıştım o zaman
Oha
Geçmiş olsun
Şükür olmadı olmaz da
Üniversite tercihi konusu. Hala daha anlaşamıyoruz
Hep saçma sebepler
Kendimi eşime saklamam 🤭🙈🙈🙈
Ne alaka
O da bir mücadele 🤭🙈
Yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?