Yani bazen de davranışları olabiliyor ama yakın zamanda yeğenim oldu şimdi düşünüyorum da onun büyümesi bakılması falan kolay değil anne babaya saygısızlık yapmamak gerek ne kadar kızarsak kızarım Allah başımızdan eksik etmesin.
dışarı çıktığım zaman babam aradığı zaman o telefonu iki elim kanlarda olsa bile açmak zorundayım hele ki bi açmıyım duymadım vs diyim sanki beni kaçırıp gözlerimi kaşıklarla oymuşlar gibi ya da araçla taklalar atmışımda telefonu açamamışım gibi muamele aynısı kükrüyor aslan bile öyle kükremez