#Yanlış anlamayı mı yanlış anlaşılmayı mı en çok hangisini istemezsiniz?

#Yanlış anlamayı mı yanlış anlaşılmayı mı en çok hangisini istemezsiniz?

Benim için ikisi de önemli değil. ben zaten bir insanı iyice dinlerim tanırım yanlış anlarsam da hatayı kendimde ararım. beni yanlış anlarsa da umurumda olmaz kendimi artık kimseye açıklamıyorum. ✨
Kimse açıklamaya değmez bence de ✨
✨🌸
Cevap
3Cevap
Yanlış anlamak
İkisi de bir nevi öyle aslında.
Yanlış anlaşılmak
Genelde ikinci oluyor
yanlıs anlasılmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar