Zaman zaman kendinizi bir hayvana ya da bir bitkiye benzettiğiniz oldu mu?

Kendinizi bir salyangoza benzettiğiniz oldu mu hiç?

Bir salyangoza ne kadar da benziyoruz aslında. 🐌Sırtında evini taşıyor diye hayal ettiğimiz o kabuğu, bizler de yüreğimizde taşıyoruz çünkü. Bir resmin arka planında saklı duygularımız ve bu duyguların izi ile boyuyoruz kabuğumuzu. Evimizin içinde taşıdığımız duygular, bizim dışarıya açılan penceremizde gördüklerimizi tamamiyle etkiliyor. Ben, bazen bir salyangozum. Zihnim ile kalbimin arasında kurduğum o köprünün tam üzerinde yaşıyorum. İkisinin arasında gidip geliyorum bir ömür. Ön planda güler yüzlü bir profil ve kabuğumun içini sıcacık yapan tüylü kedim ile gerçekliği ne kadar yansıtıyorum dışarıya? Penceremden dışarıya bakarken evimin içinde biriktirdiğim duygularımın ne kadar farkındayım? Duygularımı ne kadar da bir havalandırıyorum? Penceremi açıpta dışarıya bakarken, sadece kendi gördüğüm şekiller ile değil de, yaratılışın çizgilerinden görmeyi nasıl öğretebilirim kendime? Nasıl özgürleşirim ezberlerimden? Kabuğumu nasıl boyarım doğanın uyumuna?

Not:Yürürken gördüğün bir salyangoz kabuğunun resmini çiz ve müsaade et yavaşlığın bilgeliğini anlatsın sana. 🐌

Biraz da benimle resim yap diyor bu tüylü arkadaş..😺
Biraz da benimle resim yap diyor bu tüylü arkadaş..😺
Zaman zaman kendinizi bir hayvana ya da bir bitkiye benzettiğiniz oldu mu?
Cevapla