#Herkes nasılsın der ama cevabınızı dinlemez.. Neden böyle?

#Herkes nasılsın der ama cevabınızı dinlemez.. Neden böyle?

Sadece sormak için sorulmuş bir soru çünkü. Gerçekten cevabını ve o anda ne duymak istediğin bir sornun karşılığıysa bunu bir kere ve samimi bir şekilde sorarsın..
Bir işe yaramazlar.. laf olsun diye sorarlar bazıları.
Cevap
4Cevap
Bu biraz insanların tutarsızlıklarının göstergesi
Soru olsun diye sorarlar boş yere
Laf olsun torba dolsun hesabı yapılan gereksiz bir eylemdir
Sadece konuşmaya sohbet etmeye çalışan birisidir ve evet bende öyle yapıyorum 😂
Pek bir işe yaramaz.
Sorunun muhatabının bir şeyleri düşünmesini sağlar
Bir işe yaramaz
rezil olmaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?