Arkadaslar erkek arkadasimla ayrildim ve bana bir uc ay bisey oldu sizce ne oldu?

Kafamdan onu atip hic dusunmemeye calisirmen. Kendimi odaya kapattim. Uc ay boyunca agir depresyon yasadim. Ama ne oldugunu anlamadim. Internette narsist kisilik bozuklugunu okuyup okuyup saclarimi topluyor aciyordum deli gibi 😂 obsesif olmustum ayni zamanda. Boyle surekli ofkeleniyordum ve icim hirildiyordu. son senemdi okulumun ve hem stres vardi hem sevgiliden ayrilmistim hem yeni tasindigim ev cok pisti hemde uyusturucu manyagi bir kiz yurtdisinda bana yapismis benimle arkadas olmak istiyordu. Cok tuhaf bir zaman gecirdim kendimi kaybettim. Bir erkekle birlikte oldum ona tuhaf tuhaf seyler soyledim bana sktr gt falan dedi ailem delirdigimi dusunuyordu. Hatta bana beni kaybettiklerjni soylemislerdi. Kendimi karanlik odaya kapatmistim 😂 Ne yasadim ama anlamadim

Arkadaslar erkek arkadasimla ayrildim ve bana bir uc ay bisey oldu sizce ne oldu?
Cevapla